روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

چی بپوشم

دوستای عزیزی که منو دیدین

خواهشا کمک

تا 10 - 12 روز دیگه عروسی برادر همسریه

و من نمی دونم چی بپوشم

عروسی قاطیه ، ی لباس می خوام که پوشیده باشه و البته تپلی ام رو هم نشون نده

این چه عذابیه برای ما زنها ؛ چی بپوشم ؟ چی بپوشم ؟ راه می اندازیم قبل از هر مهمونی و عروسی

اونوقت آقایون کت و شلوار می پوشن و خیال راحت هی میگن عزیزم هر چی دوست داری بپوش.

من نمی خوام تپل باشم

من نمی خوام توی پوشیدن لباسهام محدود باشم 

لطفا راهنمایی کنید دوستای گلم

نظرات 6 + ارسال نظر
آلیس شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

گلم کت شلوار چطوره؟ هم کشیده نشونت میده هم لاغر. یا میتونی پیرهن بپوشی اگر باز بود ی کت روش. فکر نکنم اذیت شی

کت و شلوار خوبه اما من هنوز تصمیم نگرفتم هی لباس هام رو می پوشم و جلوی آینه می چرخم و هی از خودم ناامید میشم من قبلنا اینقدر تپلی نبودم

سپینود شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 http://usfti.blogfa.com

من خودم هم همین مشکل رو دارم . بیزحمت به من هم کمک کنید ! دقیقا هم تو همان نواحی تپل می‌باشیم !

"آیکون گریه"؛ بلاگ اسکای شکلک ها رو حذف کرده مجبورم بنویسمشون
سپینود چطوری داری لاغر میکنی؟
من چند روزه ورزشمو شروع کردم و به سختی دارم دراز و نشست میرم
اما بعد از یک سال و خورده ای سخته
من تپلی رو دوست ندارم

لیلی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 http://www.manamleili.blogfa.com

هاهاهاهاها چی بپوشم همسر از این جمله متنفره! خب من نمی دونم واقعا چی بگم. خیلی از لباسا هستن که تپلی رو نشون نمی دن. کت دامن هم پوشیده ست هم چاقیو نشون نمی ده. تو که چاق نیستی بابا! یا پیرن از زیر سینه گشاد که من عاشقشمبخاطر نشون ندادن چاقی.

همسره منم از این جمله بدش می اومد ، بعدش دیگه این جمله رو نمی گفتم ؛ می گفتم میشه کمکم کنی آماده بشم بعد می بردمش سر کمدم و میگفتم تو انتخاب کن . الان تا حرف عروسی یا مهمونی میشه خنده اش میگیره چون میدونه بعدش لب و لوچه ی آویزون منه که " آخه من چی بپوشم ؟ "
بعد از تولد نیکان ی 5 - 6 کیلویی اضافه دارم که متاسفانه در ناحیه شکم و سینه هستن. مرسی از همفکریت لیلی جون

خانم لورا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 http://missloraa.persianblog.ir/

عزیزم منم تپلم.بازوهامم چاقه.برای عقد خودم یه پیرهن ترک خریدم که حریره واز زیر سینه برش داره.روی سینه چین های عمودی داره.برشش هم کلوشه .آستینشم کلوشه.اینقدر لاغرم کرد.اینقدر لاغرم کرد که خدا می دونه.(حتما باید حریر باشه که زیاد بریزه)آسترشم ژرسه.
اگر می تونی بده برات همچین چیزی رو بدوزن.اگر می خوای آستینش بلند باشه،بده آستین بلند پایین پفی مچ دار بدوزه که مد هم هست.خیلی لاغر می کنه.مخصوصا باسن رو نشون نمیده اصلا.مثل بعضی از لباس گشادا مثل حامله هام نمی شی
من انقدر از این لباسم خوشم اومد که یه دونه با پارچه خال خالی بدون برش از زیر سینه و تا سر زانو هم برای مهمونی عصر دوختم

سلام خانومی
خوش اومدی
ممنون به خاطر همفکریت ؛ خودم هم داشتم به ی همچین پیراهنی فکر میکردم که از زیر سینه برش میخورن و شکم و باسن رو نشون نمیدن

گل نسا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:17

دوستم تو که تپل نبودی که!!

ایممم من پیراهن بیشتر دوست دارم
یه پیراهن خوشگا تابستونی با یه کت خیلی ظریف هم رنگ اون پیراهنه یا سفیدش

چرا تپلی ام و کمی هم شکم دار شدم
منم خودم پیراهنو دوست دارم اما چون قاطیه نمی تونم از پیراهن های خودم بپوشم چون همه شون دکلته ان
اما کت رو خوب اومدی دوستم
مرسی خواهری
بازم قلب ، دوستی ، عشق ، بوس

مهربانو پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:07

دوستم خوب آخه باید لباس هات ببینیم چیه اگه چیزی آماده داری...
اگرم نه که خوب بستگی داره توپولیت بیشتر کجات باشه:)
ماکسی هایی که از زیر سینه گشاد مشن توپولی هار و خیلی میپوشونن..و برای شب قبل هم کت و دامن پیشنهاد منه:)

لباسای خودم به دلیل دکلته بودن و باز بودن قابل استفاده نیستن
توپولی ما خانومها هم معمولا تو ناحیه شکمه و البته الان برای من در ناحیه سینه هم کمی هست
مرسی از پیشنهادت عزیزدلم
دوست دارم فراوون ، می دونستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد