روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر


من اگه کلاهم هم توی اتاق این استاد می افتاد قیدشو میزدم و دنبالش نمی رفتم امروز اما به خاطر همکارم که از قضا هم دانشگاهی هم هستیم مجبور شدم و خدمت استاد محترم رسیدم

توی صورت من نگاه میکنه و روبه همکارش میگه " دکتر جان این دانشجها آی کیوشون پایینه"

دلم خواست ازش بپرسم استاد متولد شدی آیا؟؟!!

هیچ وقت دانشجو نبودی؟

همکار محترمش هم لبخند تمسخر آمیزی زد و سری برای همکارم تکون داد و ....

من رسما الان هیچ حرفی برای گفتن ندارم ...

اما ... بعد از دفاع حتما با این استاد محترم گفتمانی خواهم داشت ...

نظرات 1 + ارسال نظر
گل نسا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:52

این آدما شخصیت خودشون رو نشون میدن، عقده هایی که دارن.
واقعا تاسف برانگیزه :(
دوستم تو خودت رو ناراحت نکن :*
کسی که همچین درکی داره، آی کیوی خودش پایین ترینه!

آدم از این ناراحت میشه که اسم روانشناس روشونه ، به هر حال از ی مشاور یا روانشناس انتظار متفاوت تری داره آدم
ناراحت نشدم که هیچ تازه عزمم برای دکترا جزم تر هم شده
موافقم باهات خوااااهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد