روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

ماندن در وضعیت آخر

این کتاب در جستجوی یافتن راهی برای درک بهتر این مطلب است که چه چیزی انسان را می سازد ، انگیزه های او کدام است و چه عقیده های عملی به غنی تر شدن زندگی انسانها کمک میکند .  

" تحلیل رفتار متقابل " برای کسانی که میخواهند درک عملی از رفتار خود به دست آورند مفید است و نشان می دهد که چگونه همه می توانند اگر بخواهند ، تغییر کنند .   

 

  

 

وقتی که در تاریکی شب ، یا در روشنایی فراتر از واقعیت روز ، با احساسات خود خلوت میکنیم ؛ آوای شماتت بار تاسف مثل صفخه ی خط افتاده ای که روی گرامافون گیر کند ، ذهنمان را می خراشد : ای کاش ، ای کاش ، ای کاش ... 

اما خوبی کار در این است که اگر چه نمی توانیم جلوی احساس های بد را بگیریم ، می توانیم از ماندنشان جلوگیری کنیم  و این کتاب راه یافتن احساسهای خوب است . کتابی است درباره دوست داشتن و حرف زدن و گوش کردن و خواستن و دادن و گرفتن و تعیین مقصد و لذت بردن از سفر زندگی .  

زندگی تنها سفری است که یقینا در این دنیا پیش رو داریم ، و می توانیم علی رغم کمبودهای خود و نواقص دنیایی که در آن به سر می بریم ، کاری کنیم که سفر خوبی باشد .  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

این هم خوندم خیلی خوبه یک کتاب دیگه در ادامش اومده الان اسمش یادم نیست که این کتاب توضیح میده...

این کتاب همون بعدیه است ، اولیش وضعیت آخره که تامس هریس نوشته ، این ماندن در وضعیت آخر که دنباله اونه و همسرش نوشته

زن کمانگیر چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:58

خاله اسم این کتاب رو شنیدم خیلی. خیلی ها ازش تعریف می کنن اما اگر اشتباه نکنم یه سری هم قبل از این هستن یعنی این مرحله آخره اون کتاب هاست. فکر کنم اسم کتاب اولش وضعیت اخره

به هر حال خیلی ممنون از معرفی کتاب های خوب

جلد اول کتاب نوشته تامس ای . هریس هستش که اسمش هم وضعیت آخره اما این کتاب در ادامه اون و بعد از چند سال منتشر شده و نویسنده اش هم همسر تامس ، امی ب . هریس هستش و بیشتر درباره نظریه دانشمند معروف اریک برن یعنی تحلیل ارتباط متقابل بحث میکنه .
به نظرم کتاب خوبیه و امیدوارم که بخونینش و خوشتون بیاد و به دردتون بخوره .

مهربانو سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:57 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

شیرین واسه اینکه جای نظر خصوصیت مشخص باشه برو توی قسمت ویرایش قالب بالا پایین کن بگرد توی اون کدا جاییش که نوشته "تماس با من" رو پاک کن بنویس نظرات خصوصی و اوکی کن...توی وبلاگتم عوض میشه وراحت تر میشه پیداش کرد...یکی از ضعفای بلاگ اسکای اینه که من همیشه امیدوارم حل کنه به زودی:))

مچکرم دوستم
درستیدمش

فنچ بانو سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:11 http://baghe-ma.blogsky.com

به به یه کتاب خوب... اونم ترجمه ی اسماعیل فصیح...
ممنونم شیرین بانو... توضیحاتت خیلی خوب بود... باید بخونمش

کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم وقت داشتی بخونیش

مهربانو سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:47 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

چه فضای خوبی پید کرده وبلاگت..اینو بیشتر دوس دارم...پیداست قرار ه حرف برای گفتن داشته باشه...
من حتما از کتابایی که تو معرفی کنی استقبال می کنم اما خوب اول باید اینا رو تموم کنم بعد:))

موافقم خودم هم اینجا رو بیشتر دوست دارم نمیدونم چرا فضای پرشین بلاگ دلگیر شده بود برام
قصدم اینه که کتابایی رو که خوندم و به نظرم خوب اومدن رو اینجا معرفی کنم اما برای تو اول کتابای دیگه اولویت داره برای اینا همیشه وقت هست دوستم

لیلی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:34 http://manamleili.blogfa.com/

اینجا خصوصی نمیشه نوشت؟
من بازم درک نکردم. ولی قطعا همیشه آدما دلایل موجهی برای کارهاشون دارن. به هر حال بازم از آشنایی باهات خوشحالم عزیزم.

لیلی جان چی رو درک نکردی عزیزم ؟
برای خصوصی سمت راست وبلاگ قسمت تماس با من میتونی اونجا بنویسی عزیزم
منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد