روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

چی بپوشم

دوستای عزیزی که منو دیدین

خواهشا کمک

تا 10 - 12 روز دیگه عروسی برادر همسریه

و من نمی دونم چی بپوشم

عروسی قاطیه ، ی لباس می خوام که پوشیده باشه و البته تپلی ام رو هم نشون نده

این چه عذابیه برای ما زنها ؛ چی بپوشم ؟ چی بپوشم ؟ راه می اندازیم قبل از هر مهمونی و عروسی

اونوقت آقایون کت و شلوار می پوشن و خیال راحت هی میگن عزیزم هر چی دوست داری بپوش.

من نمی خوام تپل باشم

من نمی خوام توی پوشیدن لباسهام محدود باشم 

لطفا راهنمایی کنید دوستای گلم

برای نیکان


وقتی از خواب بیدار میشی دور و برت رو نگاه میکنی اگه من یا بابایی نباشیم گریه میکنی اما به محض شنیدن صدای ما آروم میشی و وقتی بهت می رسم و بغلت میکنم لبخند می زنی و میخندی

عاشششق خنده هاتم

عصبانی ام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ابهام پیش رو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این روزهای من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.