روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

برای نیکان


وقتی از خواب بیدار میشی دور و برت رو نگاه میکنی اگه من یا بابایی نباشیم گریه میکنی اما به محض شنیدن صدای ما آروم میشی و وقتی بهت می رسم و بغلت میکنم لبخند می زنی و میخندی

عاشششق خنده هاتم

نظرات 4 + ارسال نظر
آلیس شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

خیلی وقت رمزتو ندارم و از قافلت عقب موندم گلم.
انشالا خدا نیکان و برات حفظ کنه عزیزم

مرسی عزیزم
من رمزو برات فرستادم مثل اینکه ثبت نشده .
میام میذارم رمزو برات عزیزم

لیلی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 http://www.manamleili.blogfa.com

منم " قلب و بوس "

گل نسا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18

ما اینجا دیگه شکلک نداریم که حداقل احساسمونو باهاش نشون بدیم مجبوریم نوشتاری بگیم
منم قلب و عشق و دوستی

مهربانو پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

عزیز دلم خدا حفظش کنه براتون:)
واقعا هوس بچه کردم شیرین!

مرسی گلم
اگه موقعیتشو داری واقعا بچه رو بهت توصیه میکنم
ی دنیای خیلی زیبا و شیرین رو برات به ارمغان میاره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد