روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

آناتومی گری

من عاشق سریال دیدن هستم   

از بین همه سریال هایی که تا الان دیدم به نظرم سریال آناتومی گری ارزش دیدن داره  

این سریال روابط بین آدم ها رو به خوبی نشون میده و میتونیم تا حدی با فرهنگ آمریکایی آشنا بشینم ، علاوه بر این میتونه ی نوع کلاس آموزشی برای بچه های پزشکی هم باشه چون بعضی جاها واقعا مسائل پزشکی رو دقیق و کامل توضیح میده .  

پیشنهاد میکنم ببینیدش ، پشیمون نمیشین .   

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی تابستان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 http://melodio.blogfa.com/

وای من خیلی این سریال رو دوست دارم! می بینم شما هم که مثل من اهل سریال و این حرفها هستی؟ اگر دوست داشتی سریال 24 و فرار از زندان و اسپارتاکوس و تئودرها و از اون قشنگتر ، game of throns (بازی تخت و تاج) و walking dead و خاطرات یک خون آشام و دیگه جونم برات بگه Person of interest و revenge قشنگ هستن و اگر دوست داشتی تو برنامه هات بگذار و ببین!

من و همسرم هم عشق فیلم دیدن و سریال دیدن هستیم مخصوصا آخر شبهایی که فرداش تعطیله .
فرار از زندان ؛ اسپارتاکوس ، بازی تخت و تاج ، خاطرات یک خون آشام رو دیدیم . علاوه بر اینها فرینچ هم قشنگه .

فنچ بانو پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:41 http://baghe-ma.blogsky.com

این از اون سریالاییه که بالاخره می بینمش.
بدی سریال اینه که یه مدت طولانی آدم وقت و ذهنش درگیر می شه... من الان چند ماهه Fringe رو گرفتم هی مقاومت می کنم شروع نکنم ببینمش که از کار و زندگی میفتم. فعلا همین حریم سلطان بسمه:))

سریال که کلا وقت و ذهن و فکر آدمو درگیر میکنه و اگه شرعش کنی دیگه باید تا آخرش بری حتما . fringe هم سریال خیلی خوبیه فیلمنامه و بازیگرای قوی داره.من الان فصل پنجمش هستم و همزمان با آمریکا دارم دنبالش میکنم البته با ی هفته تاخیر .

مهربانو پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:02 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

بابا شیرین خوب حوصله داری والا:))من فیلم دوس دارم اما باید کلللی مقدمات فراهم شه که یه فیلم ببینم...چه برسه به اینکه بخوام برم بخرم بعد ببینم...تعیف اینو زیاد شنیدم...برم بخرم به جای کتابام اینو ببینم:))

من عاشق سریالم الان چند تا سریالو دارم دانلود میکنم و می بینم
The Vampire Diaries
Grey's Anatomy
666 Park Avenue
90210
Fringe
نهههههههههه تو درس داری ، خواهشا درساتو بخون بعدا به عنوان جایزه خودم همه شو میدم ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد