روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

روی ماه خداوند را ببوس

این روزها عجیب دلم کتاب مخواهد  

خداوند برای هر کسی همان قدر وجود دارد که او به خداوند ایمان دارد. خداوند بعضی ها نمی تواند حتی زکام ساده ای را بهبود دهد چون مومن به چنین خداوندی توقع اش از خداوندش از این مقدار بیشتر نیست .  

خداوند آن شبانی که با موسی مجادله می کرد البته با خداوند موسی و ابراهیم همسنگ نیست و خداوند ابراهیمی که از شدت ایمان در آتش می ره یا تیغ بر گلوی فرزندش می کشه البته که از خداوند آن شبان بزرگتر و قوی تره اما حتی چنین خداوندی هم در برابر خداوند علی (ع) به طرز غریبی کوچیکه .  

اگه ابراهیم برای تکمیل ایمانش محتاج معجزه ی بازسازی قیامت بر روی زمین بود یا موسی محتاج تجلی خداوند بر کوه طور ، علی (ع) لحظه ای در توانایی و اقتدار خداوندش تردید نکرد و همواره می گفت که اگر پرده ها برچیده شوند ذره ای بر ایمان او افزوده نخواهد شد . خداوند علی بی شک بزرگ ترین خداوندیه که می تونه وجود داشته باشه .  

ما اگه بتونیم تنها به گوشه ای از دامن علی (ع) چنگ بزنیم رستگار شده ایم .  

این متن بخشی از کتاب روی ماه خداوند را ببوس ، بود . مدتی است واقعا دلم میخواهد خدا را ببوسم  

میدانم که خدای من به بزرگی خدای علی (ع) نیست اما این را نیز میدانم که خدایم بزرگ است و دوست داشتنی ، با لبخندی بر لب  

آنقدر دوست داشتنی که واقعا دلم میخواهد روی ماهش را ببوسم  

 

 

این کتاب روحم را در مشت گرفت

نظرات 5 + ارسال نظر
فنچ بانو پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:01 http://baghe-ma.blogsky.com

جزو بهترین کتابهاییه که خوندم... حتی اسم کتاب عجیب دلنشینه: روی ماه خداوند را ببوس...

آره واقعا ، روی ماه خدا رو ببوس

آزاده چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

من خوندمش خیلی قشنگه...

آره قشنگه و لذت بخش

زن کمانگیر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50

وای خاله چه معرفی و یادآوری خوبی
واقعا محشره ای کتاب و من حس می کنم تم قوی این کتاب روی بقیه نوشته هاش تاثیر گذاشته انقدری که وقتی اونا رو میخونی ردپای این کتاب رو توش پیدا می کنی و به نظرت تکراری میرسه
خوش به حال نی نی با این مامان کتاب خونش

کتاب خیلی خوبیه
من که از خوندنش لذت بردم اساسی ، خیلی چیزا رو که فراموششون کرده بودم نرم و لطیف بهم یادآوری کرد بدون اینکه سرزنشی در کار باشه ، واقعا دلت میخواد روی ماهشو ببوسی

محمد سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:01 http://www.takall.tk

باعرض سلام وخسته نباشید به شما بخاطر این وبلاگ زیبا.لطفا به ماسر بزن www.takall.tk

ممنون . حتما

لیلی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:20 http://manamleili.blogfa.com/

وای وای وای وای شیریییییییییییین این کتاب عشق منه. بهترین کتابیه که تا حالا به عمورم خوندم. کلا من عاشق مستورم و همه کتاباشو دارم. ولی این یه چیز دیگه بود . فوق العاده بود. اینایی که نوشته بودی و منم اون موقع واسه خودم نوت برداری کرده بودم و اصلا حفظ شده بودم انقدر خونده بودمش. اصلا آدم اینو می خونه عاشق خدا میشه. من هر وقت می خونمش منقلب میشم. واقعا حالمو خوب می کنه. عاااااااشقتم مستور

باهات موافقم ، این کتاب حال آدمو عوض میکنه . من تازه با مستور آشنا شدم ولی خیلی از این کتابش خوشم اومد
محشره ، آدم این کتابو میخونه واقعا دلش میخواد فریاد بزنه " خدایا عاشقتم "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد