روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

دل نوشته

به قول مهربانو یک . امروز دلم خیلی گرفته ، دیشب خواب دیدم مردم و فقط برادر همسر برام گریه میکرد ، بیدار شدم و دوباره خوابیدم اینبار دیدم که روحم جدا شد و خودم را میدیدم که خواب بد می بینم و توی خواب بی قرارم . وقتی بیدار شدم دلم گرفته بود و غم داشت .  

دو . چه کنیم با تبعیض و بی عدالتی اجتماعی ؟ چرا کسانی که از نظر هوش و استعداد با ما برابرند صرفا به خاطر داشتن امتیازات مسخره باید از نظر موقعیت اجتماعی بالاتر بروند و ما علی رغم تلاش زیاد و داشتن استعداد و خلاقیت و هزار تا ویژگی دیگر همچنان در جا بزنیم ؟ منظورم فقط خودم نیستم بلکه همه کسانی که می کوشند و نمی رسند را می گویم .  

سه . هر چه به عاشورا نزدیک تر می شویم دلم بیشتر می گیرد . روزهایی که خیلی به کسی نیاز داشتم که دستم را بگیرد حسین (ع) دستانم را در دست گرفت و از آن روز نذری دارم که خدا توفیق داده هر سال ادایش کرده ام ، انشالله امسال هم توفیق ادای نذرم را بدهد .  

چهار . دلم می خواهد تنهایی بروم بر سر مزار باباحاجی ، دلم برایش تنگ شده اما حیف که به خاطر وضعیتم همسر اجازه تنهایی رفتن به هیچ جا را نمی دهد و اگر با خودش بروم دیگر نمی توانم باهاش درد و دل کنم و به اشک هایم اجازه بدهم بر گونه هایم بغلتند ، نه باید از خیرش بگذرم و در ذهنم باهاش درد و دل کنم ." بابا حاجی ، انسان وارسته ای بود ، دوستش داشتم اما دیر فهمیدم باید دوست داشتنم را نشانش بدهم و صرفا احترام گذاشتن کافی نیست . " 

راستی کاش ما آدم ها تا هستیم قدر همدیگر را بدانیم و عشقمان را به هم نشان بدهیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

پدر شوهر یکی از دوست داشتنی ترین موجودات عالمه...خدا بیامرزدش...
المن از ما آدم ها که همه چیز رو میدونیم و هیچ کاری نمیکنیم...
نذری دادی؟خیالت را شد؟چطور گذشت؟
این تبعضی و بی عدالتی جای خیلی حرفا داره و ازون بالامالاهای کشور شروع میشه تا به ماها برسه...هیچ کاریش نمیشه کرد!جز اینکه همه تصمصم به اصلاح بگیریم! اما امان از ما آدما که همه چیز رو میدونیم و ....

آره دوست داشتنی بود .
نذرمو دادم دلت نخواد رشته پلو با گوشت و کشمش دادمش مسجد محل مامانم اینا ، خوشحالم که خدا امسال هم توفیق ادای نذرمو بهم داد .
موافقم باهات برای اصلاح هر چیزی باید همه همکاری کنن

مهسا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 http://lifesequence.blogfa.com

عزیزم این قدر غصه نخور. هر جای دنیا که بری بی عدالتی هست منتها تو کشور ما بیشتر یا شاید هم واضح تر و مبرهن تر.به قکر نی نی ات باش و هر کاری که قکر میکنی برای مثبت شدن روحیه ات لازم هست بکن. نی نی احتیاج به امواج مثبت داره

غصه نمی خورم فقط گاهی دلم میگیره وقتی می بینم کسایی هستن که خیلی با استعدادن و علی رغم استعداد و تلاششون به جای نمی رسن و بعضی های دیگه برعکس ......
تا الان سعی کردم مثبت ترین ها رو به نی نی بدم

فنچ بانو پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:01 http://baghe-ma.blogsky.com

1. خیره عزیزم... به قول معروف عمرتو از سر نوشتن;)
2. کاری نمیشه کرد جز سوختن و ساختن
3. منم سال کنکورمون برای حبه نذر کردم که اگه همونی که می خواد بشه یه سال اربعین شله زرد بپزم... اداش کردم... خیلی حس خوبیه نذری دادن... برای من و حبه هم دعا کن... امسال تو جزو مقربینی با پسرک... خیلی دعا کن برای همه...
4. کاش...

منم برای همسری نذر کردم که کارش درست بشه تا هر سالی که بتونم روز عاشورا رشته پلو درست کنم بدم مسجد محلمون .

لیلی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:28 http://manamleili.blogfa.com/

باباحاجی کیه؟ خدا بیامرزدشون.
چه خوابی دیدی!! عجب

پدر همسریه ، 2 سالی میشه که فوت کردن . ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه .
خواب خوبی نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد