روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

سنگ صبور

من راجع به این فیلم هیچ نمی گویم ، فقط اگر توانستید ببینید . روایتی از زندگی زنی افغانی که برای همسر بیمارش درد و دل میکند و همسر برایش تبدیل به سنگ صبورش می شود . با جلو رفتن داستان زن کم کم پرده از رازهایی در زندگیش بر میدارد . (مثلا قرار بود چیزی نگویم .)

یک خواهش دیگر ، به گلشیفته به عنوان یک هنرمند نگاه کنید نه یک زن ایرانی یا هر چیز دیگر فقط یک هنرمند که آرمان ها و عقاید خودش را دارد . 

پس لطفا قضاوتش نکنید .

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی تابستان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 http://melodio.blogfa.com/

من این فیلم رو چند وقت پیش به سفارش شما دیدم و بسیار هم پسندیدم ممنونم از معرفی این فیلم قشنگ شیرین جان!

خوشحالم که خوشت اومده دوست خوبم ، به نظر منم فیلم قشنگی بود .

گل نسا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:33

شیرین با پستت صد درصد موافقم :)
آفرین به طرز نگاهت :*

خوشحالم که نظرمون مثل همه

لیلی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:28 http://manamleili.blogfa.com/

از کجا پیداش کردی؟ از کچا گیرش بیارم؟ هه هه هه الان دیدم گفتی دانلود کردی! بابا سرععععععععت!!!

Hamseda4.in از این سایت دانلودش کردم . اگه فیلمو دیدی نظرتو بهم بگو دوستم .

مهربانو شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:05 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

عاشق این بی طرفیتم شیرین...منم همیشه بی طرفم و نمی خوام آدما رو قضاوت کنم وقتی از درونشون بی خبرم!

به نظر من هر آدمی اعتقادات و آرمان های خودشو داره و من به عنوان ی انسان در جایگاهی نیستم که دیگرانو قضاوت کنم . هر کسی در جایگاه خودش قابل احترامه و تنها کسی که میتونه راجع به دیگران و جایگاهشون قضاوت کنه فقط خداست .

مهربانو شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

بابا فیلم بین بابا نقاد فیلم:)
از کجا میخری فیلم ها رو دوست من...بازم غبطه می خورم بهت خوشبحالت:)

فیلم ها رو نمیخرم ، دانلود میکنم
چرا ؟؟؟؟؟چرا غبطه دوستم ؟

زن کمانگیر شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27

ممنون از معرفیت
دستم برسه حتما می بینم

خواهش میکنم . قشنگه ولی خب برداشت ها میتونه کاملا متفاوت از هم باشه . دیدیش نظرتو بهم بگو ، باش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد