روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

کس دیار نیه

این آهنگ را گوش کنید ، شاید دوست داشتید .  

 

هی داد هی بیداد  

کس دیار نیه 

کس له درد کس آگا دار نیه  

هی داد هی بیداد 

غم دار شانه

نه دنگی دوستی نه یار دیاره  

آمان هی آمان  

چرخ چاویلی سر یالم شیوان  

نظرات 2 + ارسال نظر
گل نسا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:53

چقدر حس خاصی داشت این آهنگی که گذاشتی...من توی این آهنگ حس رنج یک زن رو میشنوم...نمیدونم...این فقط حس منه...شاید هم اشتباه باشه

ی رنج رو توی خودش داره ، اما رنج ی زن ؛ نمیدونم .من از بچگی با این آهنگ آشنا هستم پدرم هر وقت دلش میگرفت این آهنگو زمزمه میکرد .
برداشت تو هم میتونه درست باشه دوستم

مهربانو دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:54 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

شیرین کرد من چه قدر به دلم میشینه...از الان دیگه روی ریپیته تااااااااااااااا سیر شم ازش:))
دنگ به چه معنیه شیرین؟و خط آخرش که خودت نوشتی....
فردا تو دندون پزشکی گوشش میدم:))

عزیزم ، دنگ یعنی صدا
میشه چشمات پریشونم کرد
اگه کردی دوست داری آهنگ های سیاوش ناظری رو گوش بده . شاید اگه تونستم شب یکیشونو که فردا آرومت کنه گذاشتم دوستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد