روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

پدر

دو هفته ای بود که ندیده بودمش ، هیچ وقت به اندازه این بار در چین و چروک های گردن و صورتش دقیق نشده بودم . این بار هم وقتی داشت صورتش را اصلاح میکرد و از من خواست موهای اضافی دور گردنش را مرتب کنم ناخودآگاه دقت کردم .  

بعد به قد و بالایش دقت کردم که چقدر لاغر شده ، کلیه درد هم به استرس های این روزهایش اضافه شده  و حالا من و پدر مثل هم شده ایم ،تند و تند به دستشویی نیاز پیدا میکنیم .  

دعا کنیم که همه پدرهای دنیا سلامت باشند و دستانشان همچنان گرم  و  آغوششان برای ما همیشه باز . 

نظرات 5 + ارسال نظر
گل نسا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:46

آمین از ته دلم...
دلم برای بابام یه ذره شده شیرین... :(
ناسپاس نیستم اما...به دیدن چهره خندونش و شنیدن صدای مهربونش از این فاصله دور و پشت این صفحه شیشه ای هم قانع هستم...
هر شب تا یکی دو ساعت بعد از اینکه میرم توی رخت خواب بیدارم و فقط به اونا فکر میکنم و از خدا میخوام که مواظبشون باشه و از بلاها حفظشون کنه...این تنها خواسته من از خداست...

آمین ، ایشالله همه پدر مادرا همیشه سلامت باشن .
ای جونم گل نسا جونم ، ایشالله پدر مادرت همیشه سلامت باشن و خدا سالیان سال سایه شونو رو سرت نگه داره عزیزم .
درک میکنم ، گل نسا من هر روز صبح برا سلامتی شون آیه الکرسی میخونم اینجوری خودم هم آروم میشم امتحان کن بهت آرامش میده .

زن کمانگیر یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34

خاله دلم رفت
خدا پدر شما و تمام پدرها رو حفظ کنه. رفته ها رو هم قرین رحمت

ممنون خاله
خدا عزیزای همه مونو حفظ کنه

مهربانو شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:07 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

نگو از پیریشون که پیرم میکنه شیرییییییییییننن
فقط دعا می کنم سالم باشن...سالم باشه پدرت و مادرت وتمام عزیزات دوست خوبم

واقعا مهربانو ، پیر میشه آدم از پیر شدن و شکسته شدن پدر و مادرش .
این روزا خیلی نگران پدرم هستم ، استرس کاریش زیاد شده
ممنون دوستم ، ایشالله خدا به عزیزای همه مون سلامتی بده

لیلی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:27 http://manamleili.blogfa.com/


برای من یکی شده عذاب. شده نقطه ضعف. نمی تونم با این مساله کنار بیام. پیری مامان و بابا قابل قبول نیست هیچ وقت.


من قبلا اینجوری نبودم اما الان خیلی برام سخت شده که لحظه لحظه پیر شدنشونو می بینم . هر بار می بینمشون دلم میخواد محکم بغلشون کنم و تا می تونم ببوسمشون .
لیلی ، خدا همه پدر و مادرا رو سلامت حفظ کنه .

فنچ بانو شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:35 http://baghe-ma.blogsky.com

آمیــــــــــــــــــــــــــــن

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد