روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

این + این

طرح و رنگ تخت و کمد جناب وروجک انتخاب شد . چوبش هم خریداری شد ، ترکیب سبز و کرم . 

طرح کمد را از سایت IKEA گرفتیم ، امیدوارم نجار خلاق و کار درستمان بتواند به خوبی از پس درست کردنش بر بیاید . این  و این  طرح کمد  

 فکر میکردم شبها وروجک خواب باشد اما دیشب فهمیدم اشتباه میکنم چون هر وقت از خواب بیدار شدم دیدم مشغول لگد زدن است ، شاید می خواهد همه خواب هایش را برای این دنیا جمع کند . 

+ عاشق گوزنش شدم و خریدمش  

میخواهم کارت های دعوت مراسم نامگذاری و تولد وروجک را خودم درست کنم ، دوستان هنرمندم به ایده ها و کمک هایتان شدیدا نیازمندم .

نظرات 12 + ارسال نظر
بانوی تابستان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 http://melodio.blogfa.com/

خیلی قشنگه عزیزم مبارک باشه! انشالله نی نی نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد!

ممنون دوستم

یلدا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:07 http://khaterestoon.blogsky.com/

چه قشنگ بودن کمدها ... اون گوزنه هم خیلی ناز بود
فکر کنم باید صبر کنی نی نی دنیا بیاد بعد یه عکس خوشکل ازش بگیری ... متن کلی و جای عکس رو از قبل آماده کنی و قبل از چاپ فقط عکسو بهش اضافه کنی ... یه همچین کارتی پسر عمه ام برای بچه اش درست کرده خودش نه البته !!! دست به کار شو ... از نت هم می تونی ایده بگیری !!!

مرسیییی عزیزم ، فقط خدا کنه اصلش هم شبیه طرحش بشه .
ممنونم از ایده ات دوستم

گل نسا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

چقدر خوشگل و خلاقانه طراحی شده این کمد :)
خیلی دوستش داشتم
آفرین به سلیقه ت بانو :*

وروجک شب بیدار :)))

آخیییییییی چقدر گوزنش بامزه است :))

الان من چیزی به ذهنم نمیاد ولی اگه توی اینترنت چیزی دیدم که ایده خوبی واسه کارت دعوت بود لینکش رو برات میفرستم :)
من مراسم اسم گذاری دوست دارم خیلی...یه حس خیلی قشنگی داره...توی گوش نوزاد اذان میخونن...یه حس معنوی خیلی قشنگی داره...

مرسی عزیزم ، خلاقانه است البته اگه نجار عزیز بتونه همین جوری درش بیاره .
سلیقه بابای وروجک شب بیدار بود
آره منم عاشق گوزنش شدم ی عالمه از این طرح تو سایزهای مختلف خریدم
شما هم مراسم نامگذاری دارین دیگه کم کم داشتم به این فکر میکردم که این رسم فقط مال مناطق کرد نشینه . چه خوب که تو هم تجربه شرکت تو این مراسم رو داری .خیلی باحاله توی گوشش اذان میخونن، بعد همه بغلش میکنن و حرفای خوب بهش میگن .حس خیلی خوبیه

لیلی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 http://manamleili.blogfa.com/

کوشیییییییییی شیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیلی جونم مریض شدم اعصابم خط خطی شده از دست این اگزمای مسخره

رها یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 http://rangberang.persianblog.ir/

خیلی خوشگه هم طرح کمدش و هم لباس نانازش

چشمات خوشگل می بینه دوستم

مهسا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

عنوان baby shower را در اینترنت سرچ کن کلی برات ایده می یاد و عکس
یک ایده هم من دارم : چرا برای نی نی عزیز یک وبلاگ نمی زنی و خودت و همسرت در ان نمی نویسید؟
اگر هم نگرانی که بلاگ ممگن هست بسته شود می توانی از همه نوشته ها بک اپ بگیری یا این که در یک دفتر خاطرات خیلی قشنگ بنویسی و روز تولدی دامادی عروسی ان را به نی نی هدیه دهی؟

خیلی ها را من می شناسم که در دوران بارداری کتاب های معنوی و مثبت می خوانند پیانو گوش میدهند و حتی محبت شان به بنده های خدا بیشتر می شود چون معتقدند که بچه از شکم مادر تربیت میشود.... این ها هم کارهایی هست که می توانی برای فرار از مشکلات و ناراحتی های روزانه انجام دهی

ممنون بابت ایده ات . داریم خاطراتشو توی دفتر براش می نویسیم علاوه بر عکسای سونوگرافی ، عکسای شکم من توی هر هفته هم ضمیمه میشه به دفتر .
اتفاقا این روزا علاقه ام به خوندن کتاب و گوش دادن موسیقی خیلی بیشتر از قبل شده و چون توی خونه هستم سعی میکنم نذارم وقتم الکی بگذره و ازش نهایت استفاده رو میکنم . بازم بابت ایده های خوبت ممنون عزیزم

فنچ بانو چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:04 http://baghe-ma.blogsky.com

ما واسه نی نی تو دهمین روز تولدش جشن می گیریم اسمشم 10 روزه ست:) همین!:))) یعنی تا اونجایی که یادم میاد نامگذاری و اینا نبود دیگه. آخیییییییییی اصن یادم نمیاد آخرین 10 روزه ای که رفتم کی بوده به خدا!!!

آره دقیقا همونه . اسمش 10 روزه یا بعضی مناطق نامگذاریه
من آخرین 10روزه ای که رفتم 5/2 سال پیش بوده .

زن کمانگیر چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31

وای خاله مدلش خیلی خوشگله
ایشا... به سلامتی

مرسی خاله
سلامت باشی

مهربانو چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

ووی شیریییییییین چرا با احساسات ما زنا اینطوری بازی میکنی آخه...ما که بچه نداریم چه کنیم!!!کی پاسخگویه شیرین جونم:)))
چقدر همشون نازن آدم لذت میبره...زرافه دلمو ضعف برد وقتی تصور کردم توی تن یه نی نی نانازه:))
ایشالا ست چوبیت همون بشه که میخوای:)
می تونی عکس نی نی رو بگیری و به تعداد چاپ کنی و دورشو قاب مقوایی بگیری و بنویسی مامان و بابام اسم منو گذاشتن......
یا اسم من آقا ...... است؛ یا من .... ده روزه ام و اینا...راستش چون از ین مراسما نرفتم و نداشتیم خیلی نمی دونم فضا چططوره دوست جونم:))

عزززززیییییییززززم هر وقت نی نی خودت اومد تو هم با احساسات ما بازی کن ، وای فک کن ، نی نی مهربانو چه نی نی نازی میشه
منم از عکسش خوشم اومد همه لباسای او طرحو خریدم و هی ذوق کردم ، مامانم هی می خندید و میگفت تو خودت هنوز بچه ای نمیدونم چطوری میخوای بچه بزرگ کنی ؟!!!!
من بچه ام ؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از ایده ات ، جالبه حتما بهش فکر میکنم . منبع خلاقیت من اگه تو رو نداشتم چکار میکردم دوستم ؟

فنچ بانو سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:11 http://baghe-ma.blogsky.com

ووووووووووووووی چه نازه زیرپوشه:)))) عزییییییییییییییزم
کمدش هم خیلی مدلش جالبه.آفرین! ایشالله آقای نجار خوب و به موقع تحویلش بده
والله منم نشنیدم همچین جشنیو:) به نظر منم ایده ی لیلی جالب بود. اما خودم چیزی به ذهنم نمیرسه فعلا:)

ممنون فنچی جونم
مدلش که جالبه ، من هر چی اصرار کردم از این کمدای آماده بگیریم همسر جان قبول نکرد و اینقدر گشت تا این مدلو پیدا کرد که متفاوت باشه و نیازی نباشه مثلا 6 یا 7 سال دیگه عوضش کنیم .
جالبه ، یعنی فقط مناطق کرد نشین این رسمو دارن که به مناسبت تولد نی نی توی دهمین روز تولدش براش جشن می گیرن ؟!
ی چیزی شبیه کارت دعوت جشن تولده عزیزم

لیلی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:38 http://manamleili.blogfa.com/

خب الان این همه من خودم و جر دادم یعنی هیچی به هیچی؟ خب الان چیکار کنیم؟

]چرا هیچی به هیچی ؟!اگه ایده ای به ذهنت رسید بهم بگو ، نمی خوام کارت آماده از بیرون بگیرم چون این کارو هر کسی میتونه انجام بده ، میخوام وروجک بدونه که برام مهمه و براش وقت گذاشتم . اینجا ، توی اون مراسم به صورت نمادی بزرگ فامیل نی نی رو بغل میکنه و توی گوشش اذان و اقامه رو میگه و مثلا اسمشو ، وگرنه تا اون روز که شناسنامه نی نی اومده .

لیلی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:28 http://manamleili.blogfa.com/

من اصلا نمی دونم مراسم نامگذاری چی هست که کارت دعوتش چی باشه یعنی چی شیرین؟ یعنی یه سری آدم دعوت می کنین که دور هم بشینین اسم انتخاب کنین؟ اگه اینجوری باشه که می تونی که کارت مقوایی دولتی درست کنی روش عکس الان خودتو همسرتو با فتوشاپ بذاری که لباس حاملگی پوشیدی و دستاتون رو نی نیه. بعد با فتوشاپ تو یه کادری نزدیکای شکمت بنویسی HIS NAME IS ...! بعد حالا یا رو اون یکی لتش جای نوشتن نظراتو درست کنی تو فتوشاپ یا جداگانه کارت های کوچیکی طراحی کنی که مردم بتونن نظراتشونو بنویسن.
ببین من واقعا از اینجور چیزا نشنیدم و نمیدونم چه جور چیزی عرفه. همینجوری یه اید ای دادم. حالا اگه بیشتر توضیح بدی که کاریش می کنیم


نه اصطلاحا اسمش جشن نامگذاریه ، اسم نی نی که قبلا انتخاب شده .جشنیه که به مناسبت تولد نی نی می گیرن و همه به این بهانه دور هم جمع میشن .ی جور جشن تولد ، توی دهمین روز تولدش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد