روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

بدون عنوان

دیروز در کلاسمان تمرین عملی ریلکسیشن داشتیم به آرامش روح و روانم کمک کرد . اما هر بار که پوستم شروع به سوزش می کند دیگر آرامشی برایم نمی ماند . پریشب از شدت سوزش و دردش گریه ام گرفته بود .  

اولش فکر میکردیم حساسیت است اما الان دیگر نمیدانم چیست . بعد از ظهر برای نمونه برداری پوستم باید بروم .  

نگران نیستم چون خدا با من است .  

خدایا  

ضعیفم خواندی ؛ آری ، چنین است  

محبت تو ، در دلم را کوبید  

برخاستم ، در را گشودم و چنگ در  

عشق زدم ،  

هر چه باداباد

نظرات 4 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 http://rangberang.persianblog.ir/

انشالله که یه حساسیت ساده باشه عزیزم
کلاس که میگی منظورت کلاس برای زایمانه؟من از این کلاسا نرفتم.به نظرت لازمه برم؟

انشالله که همینطوره دوستم
نه کلاس درس و دانشگاه ، داشتیم پیشینه نظری ریلکسیشن و مدیتیشنو میخوندیم تمرین کوچولوی عملی هم داشتیم .
کلاسای زایمان رو باید از هفته 20 می رفتیم ، ااممممما اگه بخوای طبیعی زایمان کنی بهتره که بری .من چون اینجا کلاسا تشکیل نشد و منم دیر اقدام کردم ی سری ورزشو خودم تو خونه انجام میدم عزیزم

گل نسا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:36

پوستت میسوزه؟؟
دوستم ایشالا که موضوع مهمی نیست و یه حساسیت ساده است
نگران شدم
خبرشو بهمون بده

خیلی می سوخت ، الان ی کم بهتر شده .دیروز آزمایش دادم و الانم منتظر نتیجه ش هستم . خیلی کلافه م کرده بود اما الان بهترم عزیزم
ممنون دوستم ، نگران نباش من قوی ام

لیلی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:12 http://manamleili.blogfa.com/

چیزی نیست نگران نباش.حتما مال بارداریه. حتما بیا خبر بده.

نتیجه آزمایشم آماده بشه خبر میدم عزززیزززم

مهربانو دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:20 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

داری واسه اومدن نی نی خودتو آماده می کنی دوستم؟:)بسلامیت ایشالا...
نگران نباش وقتی انقدر میدونی خدا با توئه...
کدوم قسمت پوستته دوستم؟:(

آره دیگه کم کم باید آماده شد .حضور خدا همیشه توی زندگیم پررنگ بوده به همین خاطر آرومم . ی کم پایین تر از گردنم اندازه ی کف دست قرمز شده .دیروز رفتم ازش نمونه برداشتن ، امروزم ی آزمایش دیگه دادم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد