روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

روزانه نوشت

یک . الان من یک عدد شیرین مرتب هستم که موهایم چتری شده و کلی قیافه ام را عوض کرده هستم . از قیافه جدیدم راضی هستم ، فقط منتظرم شهادت پیامبر هم بگذرد و ماه صفر تمام شود تا بتوانم موهایم را هم رنگ کنم ، خسته شدم از رنگ سیاه دلم تنوع می خواهد .  

دو . این هورمون های زنانه هم عجب چیزهایی هستند . کمی که بالا می روند می توانی کوه ها را هم جابه جا کنی و در هر زمینه ای موفق باشی ، حتی می توانی مدال طلای المپیک را بگیری . اما امان از روزهایی که پائین هستند ، حتی حوصله خودت را هم نداری . حالا نکته جالب اینکه هورمون های من این روزها ساعتی بالا و پائین می شوند . ساعتی از روز آنقدر بی حوصله می شوم که دیروز به همسر می گفتم خسته شدم دقیقا یک روز بعد از آخرین امتحانم می روم و وروجک را در می آورم و منتظر آمدن خودش نمی شوم  . و ساعتی بعد که حالم سرجایش بود گفتم نه ، تا آخرین لحظه صبر میکنم تا وروجک کامل شود و خودش به میل خودش به دنیا بیاید  .  

سه . کارهای عملی که باید روز امتحان تحویل بدهم تقریبا رو به اتمام است . باید کم کم شروع به خواندن درس ها کنم تا شب امتحان اذیت نشوم .  

" الان من یک عدد شیرین درس نخوانده هستم  "  

چهار . دلم خانه تکانی می خواهد ؛ توان انجامش را ندارم ، فقط دلم می خواهد آرزو بر جوانان عیب نیست ، هست ؟ 

پنج . به نظر شما نیکان یا پارسا ؟ کدامشان بهترند و قشنگ تر ؟ " لطفا نظراتتان را بگوئید و از سردرگمی نجاتم دهید بین این دو اسم گیر کرده ام "   


 

این آهنگ آرامش عجیبی برای من  دارد .

نظرات 11 + ارسال نظر
پدیده پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:18

دودورودودو نیکان.....................یا کیان

آخ جون ی موافق دیگه
دودورودودو نیکان ..................
ممنون که نظر دادی ، خوش اومدی عزیزم

رها چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:48 http://rangberang.persianblog.ir/

نیکان
مواظب خودت باش گلم.
اگه طبیعی شدی یادت نره واسه من و دخملم هم دعا کنی ها

خوشحالم که تو هم با من هم نظری دوستم
ممنون عزیزم ، حتما به یادت هستم همیشه ، ایشالله تو و دخملی گلت هم همیشه سلامت باشین

نیکا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:28

ممنونم شیرین جون خوشحالم که حرفم ارومت کرده.
عزیزم من به نیکان رای میدم نه بخاطر اسم نیکای خودم که البته مستعاره.به نظرم خوش اهنگ تره.
راستی تو که نی نی توی دلی داری فردا یعنی چهارشنبه برای رادوینم خیلی دعا کن باید واکسن 18 ماهگی بزنه.بهش میگن شاه واکسن.اونقدر که بچه اذیت میشه.البته شما از الان نگران نشی ها.بچه با بچه فرق میکنه ولی رادوین سر واکسن 2 ماهگیش هم خیلی اذیت شد.براش دعا کن 48 ساعت تب و پا درد داره.هم برای پسرم دعا کن.هم برای من.مرسی مامان مهربون

حرفت راجع به برادرزاده ات واقعا آرومم کرد ، ممنونم عزیزم .
مرررررررررررسسسسییی ، ی طرفدار دیگه منم همینطور فکر میکنم ، می خوام ی اسمی باشه که علاوه بر ایرانی بودنش به ی صفت اخلاقی هم نزدیک باشه چون معتقدم اسم خیلی روی شخصیت تاثیر داره .
با همه وجودم دعا میکنم رادوین عزیز بدون هیچ مشکلی این واکسنش رو هم بزنه و خیال مامان دوست داشتنی اش رو راحت کنه .

لیلی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:08 http://manamleili.blogfa.com

خواهش می کنم عزیزم. ما همه با هم هستیم

بله بله ، شما درست می فرمایید

نگارین(عروس دلشکسته) سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 http://www.mina-khaterat.mihanblog.com

سلام گلم
احساست رو کامل درک میکنم که دوست داری جوجت رو زودتر ببینی.............چون منم همینطوریم
پارسا خیلی نازه........

سلام عزیزم ، واقعا حس قشنگیه منتظر باشی تا بیاد و در آغوش بگیریش .
دلم میخواد حسابی ببوسمش .
ممنونم از نظرت دوستم

لیلی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 http://manamleili.blogfa.com

مممممممم چی بگم؟ هر دوتاش واسم یه جوره. فکر کنم نیکان بهتر و جدیدتر باشه. الان از همسر هم پرسیدم گفت نیکان. گفت پارسا خز شده

منم هی به مامانم میگم پارسا قدیمی شده ، همه گیر شده ؛ به قول همسرت خز شده ولی قبول نمی کنه
مهم اینه که من نیکان رو می دوستم و ممنون که به نیکان رای دادی عززززیززم

سپینود سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 http://ushti.blogfa.com

به به آهنگ آرام و دلنشین ........... به به صدای ویولون.......... به به موهای چتری..............به به هورمون های ووروجک .............. به به به مامان شجاع زود زایمان کن !!!!!!!!! و درنهایت به به به به به به به به به نیکان !!!!!!!!!!!

به به دوستم .........به به لذت بردن از صدای ویولون
انصافا چتری هام رو دوست دارم و از پائین و بالا شدن هورمون هام این روزا لذت می برم .
نه دیگه زود زایمان نمیکنم صبر میکنم وروجک خودش بیاد .
مرررررررررررررررسسسییییییییییییییییییی که حمایتم کردی نیکان رو خودم هم دوست دارم

لیلی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:15 http://manamleili.blogfa.com

به به تغییر قیافه مبارک.
رنگ مو واسه بچه ضرر نداره مگه؟
سزارینی یا طبیعی؟
مممممممممممممممممم چی بگم والا؟ من قبلا عااااااااااااااااشق اسم پارسا بودم. نمی دونم والا هر دوتاش خوبه. کدومش به فامیلیش میاد؟

ممنون لیلی عزیزم ، خودم که از چتری هام خیلی راضی ام
فکر نکنم رنگ مو توی ماه آخر واسه بچه ضرر داشته باشه ، دیگه واقعا از رنگ مشکی خسته شدم بعدشم من که نمی خوام بلوند کنم یا دکلره که خیلی طول بکشه و موادش قوی باشه و ضرر داشته باشه .
اگه خدا بخواد و توانایی اش رو داشته باشم تصمیمم طبیعیه
هر دوتا اسم به فامیلیش میاد . زود باش نظرتو بگو

بانوی تابستان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 http://melodio.blogfa.com/

ای جانم این هورمون های زنانه که آدم تا خودش زن نباشه نمی تونه از قدرت معجزه گر اونها چه در حالتهای شادی چه غم درک درستی داشته باشه! مهربون همسر بعضی وقتها به من می گه خوبه شما خانمها بهونه ی این هورمون ها رو دارید و گرنه بی حوصلگی و بداخلاقی تون رو گردن کی می اندختید
شیرین جون اسم چیزی که در وهله ی اول به دل خودت و همسرت باید بشینه و خودت خوب ببین کدوم رو بیشتر دوست می داری ... من خودم نیکان رو خیلی بیشتر می پسندم و دوستش می دارم
وای!!!! انشالله کوچولوی نازت رو قراره کی به آغوش بگیری شیرین جان؟!

امان از این هورمون های زنانه که اگه نبودن نمیدونم ما چکار می کردیم و نوسانات خلقی مون رو به چی نسبت می دادیم و کی رو مقصر می کردیم .
" باید زن باشی تا احساسات زنونه رو درک کنی ، کاش ی کم از این سختی های زنونه رو مردا هم داشتن " همیشه اینو به همسرم میگم و اونم با لبخند فقط نگام میکنه و دیگه هیچی نمیگه .
می دونی بانو جان ، متاسفانه زبان کردی ، دایره خیلی وسیعی داره و بهت این اختیلر رو میده که بتونی هر اسم یا کلمه ای رو براش معادل پیدا کنی و حتی مسخره ش کنی . من خودم نیکان رو خیلی دوست دارم اما وقتی توی جمع مطرحش کردم هم وزنش شد ایکان و او کان یعنی اینور و اونور .
ولی بالاخره باید از ی جایی شروع بشه فرهنگ سازی .
مررررسی که به نیکان رای دادی دوستم
دیگه تا وسطای بهمن حتما اومده این وروجک ما

مهربانو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

تر تمیزیت و خوشگلیت مبارکه عزیزم موهاتم رنگ کن که ماه تر شی:)
ازین هورمونا هر چی بگی بر میاد:)بسکه شیطونن:)وقتی بالا میزنن باید هر کاری که می تونی بکنی:)
آفرین که کاراتم تموم شده خیلی تو فکر کارات بودم گفتم کاش برسی انجام بدی درساتم آروم آروم میخونی با کمک نینی:)
آهنگم دارم گوش میدم و از صدای ویولونش لذت می برم و همزمان به اسم نیکان برای آقا پسرت رای میدم:)

مرررررررررررسسیییی عزیزدلم
آره واقعا شیطونن این هورمونا هی سر به سرمون میذارن
فقط تمرینای آمارم مونده بعدش دیگه باید شروع کنم خوندنی ها رو بخونم
من عاشق این آهنگم فکر کنم اینقدر گوشش بدم که سیر بشم ازش
بازم مررررررررررسی که به من رای دادی ، نیکان رو من انتخاب کردم و به هر کی گفتم لبخند تمسخرآمیزی زد و گفت پارسا که بهتره
پارسا انتخاب مامانم و همسر جانه ، البته الان دیگه همسر تو جبهه منه

نسترن دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام. اولاً که برا رنگ کردن موهات عجله نکن. شاید برا وروجکت خطری داشته باشه. دوم اینکه مسلماً اسم پارسا مناسب تره. منم یه مادرم. امیدوارم به سلامت فارغ بشی عزیزم. به وبلاگ منم سر بزن

سلام عزیزم ، خوش اومدی
فکر نمی کنم هفته های آخر رنگ کردن مو ضرری برای وروجک داشته باشه .
ممنونم که نظرت رو گفتی دوستم ، پارسا اسم مورد علاقه مامانمه و البته همسرم .
بازم ممنون عزیزم ، حتما سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد