روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

فرشته آمین

گفته بودم دلم خانه تکانی می خواهد ، انگار آن موقع که دلم خواسته بود و به زبان آورده بودمش فرشته ی آمین از کنارم رد شده بود و آمین را گفته بود .  

همسری عزیزتر از جانمان دلش تغییر دکوراسیون می خواست یکهو  " می خواست جایی کنار بخاری خالی باشد تا بعدا بتواند وان بادی که برای وروجک خریده را آنجا بگذارد و وروجک را حمام کند . "، شروع کرد به شامپو فرش کشیدن و جابه جا کردن وسایل و .... 

و حالا ؛ خانه تکانده شده و تر و تمیز .  

و من یک عدد شیرین خوشحال از مرتبی و تمیزی خانه هستم .   


 پ . ن : همین جا ، با همه وجودم از همسر جان تشکر میکنم که کنارم بود و همه کارها رو با لبخند و عشق انجام داد .  

 

عزیزترینم ، ممنونم که هستی .

وروجک من ، داریم با آخرای هفته 36 نزدیک میشیم و دیگه ی چیزی نزدیک 3 هفته به اومدنت مونده . یعنی من تا 3 هفته دیگه می تونم بغلت کنم و تا اونجایی که می تونم ببوسمت ؟ 

بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم وروجک خان پر زور  

برات ی وان بادی خریدیم که پرش کنیم از آب و بذاریمت توش ، بابایی خیلی برات ذوق داره . هی سرشو میذاره روی شکم من و هی قربون صدقه ات میره .  

قند عسلم ، میدونم زورت زیاده اما دیگه نیاز نیست برای اثباتش پاهاتو با آخرین توانی که داری فشار بدی ، بعضی وقتا فکر میکنم الان پوست شکمم رو پاره میکنی اما نمیدونی حس کردن اون پاهای کوچولوت چه لذتی داره .  

فدای تو ، میدونم جات تنگه و دیگه خسته شدی ، اما این سه هفته رو هم تحمل کن عزیزم . بذار امتحانام رو بدم و تموم بشه ؛ بعد اون وقت دیگه صد در صد آماده ام برای اومدنت . ساک وسایلت کامل شده و دیگه تقریبا تموم چیزایی که لازم بود رو برات آماده کردم .  

قول بده توی امتحانا کمکم میکنی و هوامو داری .  

عاشقتم عزیزکم

نظرات 7 + ارسال نظر
بانوی تابستان یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:28 http://melodio.blogfa.com/

عزیز دلم!!!!! عاشق این عاشقانه های منادرانه ات هستم شیرین! دست گل آقای همسر هم درد نکنه که دل شیرین بانوی ما رو شاد کردن اساسی .... وای فکر کن تا دو سه هفته دیگه کوچولوت به جمعتون اضافه می شه و چه زیباست حس مادرانه!

ممنون عزیزم ، شرمنده مان نفرمائید
از روزی که خونه رو تمیز کرده حتی ی آشغال هم نریخته و هی به منم میگه نریز ، کثیف نکن خونه رو ، کمدتو بذار مرتب بمونه و ...
هی تذکر انظباطی میده
آره خودم هم بهش فکر میکنم دلم ضعف میره

گل نسا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:03

به به
دست همسریت درد نکنه
خدا برای هم حفظتون کنه
ایشالا که امتحانات رو خیلی خوب و با موفق پشت سر بذاری :)
وروجک شیرین و دوست داشتنی! سر امتحان هوای مامانت رو داشته باشیااااااا

واقعا دستش درد نکنه ، خیلی کمکم میکنه .
ممنونم خواهر ایشالله
ایشالله ، دعا کن امتحانام رو به خوبی پشت سر بذارم
این وروجک اگه بهم این ی هفته رو مهلت بده خیلی ممنونش میشم ، بعدش دیگه اجازه داره به دنیا بیاد

مهسا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:13

شیزین جون یعنی نی نی کی به دنیا می یاد دقیقا؟؟
بعد جنیسیت هم مشخص شده یا نه؟
ببخشید اگر من چیزی را به قول این وری ها میس کردم!!!

عزیزم تا وسطای بهمن دیگه باید دنیا بیاد . فقط این هفته که من امتحان دارم نیاد .
والا سونوگرافی که میگفت پسره ، دیگه درست و غلطش رو نمیدونم .
خواهش میکنم عززیزم

لیلی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:23 http://manamleili.blogfa.com

ای جونم نی نی. شیرین وقتی با پاش شکمتو فشار میده یعنی معلوم میشه؟ یه عکس تو نت دیده بودم که بچه قشنگ شکل پاش معلومه. واقعا اینجوری میشه؟ یعنی شکمت تیز یهو میاد جلو؟

آره قشنگ معلومه پاهاش ، اندازه دو بند انگشت تیز میاد بالا . وقتی هم سرشو فشار میده شکمم کاملا ی وری میشه و ی طرفش خیلی میاد بالا . خیلی باحال میشه .کلی می خندیم و قتی تکون می خوره و پاهاشو فشار میده

نگارین(عروس دلشکسته) چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:21 http://www.mina-khaterat.mihanblog.com

سلام خانومی
خدا رو شکر که خونتون تمیز شد و به ارزوت رسیدی
انشاالله که جوجت هم صحیح و سالم به موقع به دنیا بیاد

سلام عزیزم
ممنون ، تمیزی حس خیلی خوبی به آدم میده .
انشالله نی نی تو هم صحیح و سالم به دنیا بیاد .

مهربانو چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

چه خوووووووب:) آخ جون:)

شیرین نکن این کار و با من ...شیرییییننننن

آره چه خوب ، آخ جوووووووووووون که خونمون تمیزه
هاهاهاها

سپینود چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 http://ushti.blogfa.com

گذر فرشته آمین همیشه از کنار شما باشد عزیزدلم .
ماه بعد این موقع درست همین ساعت و همین لحظه شاید پسرتو تو وان بادیش حموم دادی و داری آروم آروم بهش شیر می‌دی تا بخوابه . عزیززززززززززززم

ممنونم دوستم ، ایشالله فرشته آمین گذرش همیشه از کنار خونه همه مون باشه عزیزم
آره ، ماه دیگه این موقع دیگه حتما به دنیا اومده و منم خیالم راحت شده و تا اونجایی که تونستم بوسیدمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد