روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

روزهای دونفره

تیک تاک  

تیک تاک  

شمارش معکوس شروع شده ، به پایان آخرین روزهای دونفره نزدیک می شویم .  

روزهای دونفره ای که پر از فراز و نشیب بود ، پر از پستی و بلندی ، پر از خنده و شادی ، پر از عشق ، پر از سختی و مشکلات ، پر از امید و توکل و پر از ........................... 

دلم تنگ می شود ، برای روزهای دونفره مان دلم تنگ می شود .  

برای روزهایی که خودمان بودیم و خودمان ؛ هر وقت عشقمان می کشید شال و کلاه می کردیم و از خانه می زدیم بیرون  

هر وقت دلمان می خواست و اراده می کردیم می خوابیدیم  

هر وقت عشقولانگیمان گل می کرد ، یکی شدن با هم را تجربه می کردیم  

هر وقت دلمان می خواست فیلم می دیدیم  

هر وقت خیلی احساسمان قلمبه می شد می چلاندیم همدیگر را  

دلم برای تمام اینها تنگ می شود . 

اما می خواهم فرزندم عشق ورزیدن را از ما (من و همسری) یاد بگیرد  

می خواهم بوسیدن را از ما یاد بگیرد  

می خواهم امید داشتن را از ما یا بگرد  

می خواهم احترام گذاشتن را از ما یاد بگیرد  

می خواهم  تمام چیزهای نیکی را که ما از کائنات یاد گرفتیم او هم یاد بگیرد .  

می خواهم مانند نامش نیک باشد و نیک زندگی کند .  

نظرات 8 + ارسال نظر
خانومِ میم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 http://66-64.blogsky.com/

چقدر سخته دل کندن از این دو نفری هآ
خیلی دل میخواد!
البته همیشه 3 نفری شدن بمعنای پایانِ 2 نفری ها نیست ولی خوب موقعیت کمتری پیش میآد

تموم که نمیشن ، اما قبول دارم که کم میشن و همین گاهی اوقات باعث میشه دلم بگیره ، اما وقتی به سه نفره بودن هامون فکر میکنم از همین الان کلی براش ذوق میکنم .

گل نسا جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:30

شمارش معکوس شروع شده، به آغاز روزهای سه نفره داریم نزدیک میشیم
هوراااااااااااااااا
نگران نباش خانومی،میتونید هر وقت که خواستین دو نفری بودن رو تجربه کنید خدارو شکر خانواده هاتون پیشتونن

آخی نیکان!! چه اسم قشنگی. انشالله که نیک باشد و نیک باشد و نیک :)

روزهای آرومی رو برات آرزو میکنم شیرین عزیز

آره هر روز که میگذره نزدیک تر میشیم
اما بهش که فکر میکنم روزای سه نفره هم عالمی داره برا خودش
قشنگه ؟ واقعا قشنگه ؟
مرسی عزیزم منم برات بهترینها رو آرزو میکنم

مهربانو سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

عزیزم من پیشنهاد میکنم نیکان رو هم با خودتون ببرید کویر و رهاش کنید توی ماسه ها ببینید چه لذتی می بره...دیدم بچه هایی که لذت میبردن از بازی با ماسه ها و از ته دل می خندیدن...پس نیکان رو هم ببرین و هرسه تایی خوش بگذرونید ایشالا:)

این هم ی فکریه ، شاید این کارو کردیم و بردیمش و سه تایی خودمونو رها کردیم روی ماسه ها ......
دلم کویر میخواد مهربانو

سپینود سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 http://ushti.blogfa.com

شیرین جون خیلی خوب نوشتی از لحظه‌های یک زندگی دو نفره .
اما وقتی پای نفر سومی هم به این زندگی باز میشه خوب طبیعتتا موضوع فرق می‌کنه . من وقتی دخترم به دنیا اومد اوایل برام خیلی سخت شده بود شرایط ۴ سال تمام به میل خودمون می‌خوردیم و می‌خوابیدیم و کلا با برنامه‌ریزی خودمون بود همه چی.......ولی خوب با ورود عضو گوگولی و جدید شرایط هم تغییر می‌کنه........نیازهای یک نوزاد چند ماهه و اون اوایل چند روزه خیلی فرق می‌کنه . شب و روزم نداره . هر وقت اراده فرمودن شیر می‌خورن و پروسه پوشک دارن و اون اوایل که روزی چندین مرتبه ...حتما باید کمک دست داشته باشی ....ولی همه این سختیها بعد از چند مدت برات راحت به نظر میان عادتم می‌کنی بهشون....بچت بزرگ می‌شه و به تمام رفتارها و احساسات شما دقیق میشه و همه چیز رو به عینه از شما یاد می‌گیره .حتی عشق ورزیدن رو.........سرنوشت پسرت انشالله مثل اسمش نیک باشه عزیزم . من رو انتخاب اسم خیلی حساسم......نیکان عالیه نیک‌نام باشه این گل پسر ما .

وقتی پای نفر سوم به ی زندگی دونفره باز میشه خیلی سخت میشه ، تازه نفر سومی که شدیدا نیازمند مراقبته و همه چیزش به آدم وابسته است . مخصوصا برای من که 6 ساله هر کاری خودم دوست داشتم کردم . مثلا الان ما تقریبا میشه گفت هر روز عصر میریم خونه دادا طوری که حس میکنم به این کار معتاد شدم . اما از این به بعد دیگه خونه نشین میشیم تا سرما تموم بشه و وروجک هم کمی جون بگیره بشه بردش بیرون . ولی بازم با همه این حرفها ما بیصبرانه منتظر اومدنش هستیم و از همین الان داریم روی خودمون کار میکنیم که ی سری عادتهایی که قبلا داشتیم رو آروم آروم کنار بگذاریم تا بتونیم الگوی خوبی براش باشیم .
انشالله ، منم دوست داشتم اسمی براش انتخاب کنم که معنی اش ی صفت اخلاقی باشه به همین دلیل علی رغم مخالفت بقیه نیکان رو انتخاب کردم .
ممنون دوست خوبم

رها سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:33

برات با این همه احساسات قشنگت خوشحالم.انشالله زایمان خوبی داشته باشی دوست جونم و عسلت به سلامت بیاد به آغوشت.یادت نره مارو دعا کنی.

ممنون دوست خوبم
انشالله که راحت باشه ، حتما
تو هم موقع زایمان ما رو فراموش نکنی که محتاجیم به دعای مامان گلی پاکی مثل تو

بانوی تابستان یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:25 http://melodio.blogfa.com/

ای جانم!!!! مطمینم همه ی این کارهایی که برشمردی رو بازهم می تونی انجام بدی با این تفاوت که ثمره زندگیت لذت دو چندانی به تک تک کارهات و لذت هات می بخشه! امیدوارم پسر گلت خیلی خیلی بیشتر از اونچه که فکرش رو می کنی به زندگیت روشنی ببخشه شیرین بانو جانم

آره همه این کارها رو از این به بعد سه نفره انجام میدیم به جای دو نفره .
فکر میکنم بچه داری با وجود اینکه خیلی سخته اما لذت های خودش رو هم داره .
ممنونم بانوی عزیزم

لیلی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://manamleili.blogfa.com

پس نیکان شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای یه جوری شدم منم دلم تنگ شد همینجوری الکی. مور مور شدم. آخییییییییی چقدر آدم دلش تنگ می شه واسه دونفره ها.

بله لیلی جون ، نیکان شد علی رغم مخالفت بقیه .
چرا دلت تنگ شد من نمی خواستم دلت بگیره فقط به خودم یادآوری کردم که روزهای دونفره داره تموم میشه که قدرشونو بیشتر بدونم .
لیلی حتی با وجود نفر سوم هم میشه دونفره داشت . مثلا ما تصمیم گرفتیم بعد از اینکه وروجک دو سالش تموم شد و از آب و گل دراومد بذاریمش پیش مامان بزرگش خودمون بریم کویر بس که مهربانو کویر کویر کرد دلمون آب شد و از همین حالا این تصمیمو گرفتیم .

مهربانو یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:14 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

چه یادآوری خوبی کردی این روزهای آخر رو:) آدم دلش تنگ میشه برای دونفری ها..اما سه نفری های قشنگتری در راه است که پر خواهند بود از عشق و بوسه و دوست داشتن و امید و احترام و لذت و نیکی و نیکان:)
پاینده باشید:)

یادآوری کردم به خودم که قدر این روزای باقیمانده رو بیشتر بدونم
آره خب دلم تنگ میشه برای دو نفری های بدون دغدغه اما حتی با وجود ی وروجک هم میشه لحظات دونفره داشت و به قول خودت پر از عشق و بوسه و دوست داشتن و ......
ممنون مهربانوی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد