روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

عکس

از همه دوستای خوبم معذرت میخوام  اما این روزا به دلیل دل درد واقعا نمی تونم درست بشینم و بنویسم .  

در اولین فرصت میام و همه چیز رو تعریف میکنم .  

 

**** نیکان در اولین ساعت تولد 

****نیکان

نظرات 12 + ارسال نظر
سپینود سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 http://ushti.blogfa.com

سلام شیرین جونم . خیلی منتظرتم این روزها ولی می‌دونم که حسابی وقتت پره . منم زایمانم سزارین بود عزیزم . ما جرات این کارها رو نداریم خواهر طبیعی و این حرفها ! دل شیر می‌خواد . من سزارینشم فقط به کمک خدا رفتم و اومدم .......... . اون مساله هم طبیعیه و متاسفانه در دوران شیردهی چند بار پیش می‌یاد . منم پیش اومد برام . فقط یه کاری بکن وقتی که بچه خوابه یا شیر نمی‌خوره از این پمادهای نرم کننده مخصوص که داروخانه‌ها دارن بزن و البته یقه‌تم تا حدودی باز باشه که هوا بخوره به زخم و التیام پیدا کنه . بعد وقتی که شیرمی‌دی آروم با آب ولرم بشور تا اثر اون دارو نره تو دهن بچه . البته بعضی‌هاشون هم بی‌ضرر هستن و اگه بچه هم مزه مزه کنه چیزی پیش نمیاد از داروخانه بپرس . نترس خیلی زود خوب می‌شی گلم . کاش نزدیکت بودم و بهت کمک می‌کردم . ببخشید که کامنت رو دیر دیدم . اگر بازهم موردی پیش بیاد بگو از دستم بیاد کمک می‌کنم . نیکان رو ببوس .

من شب قبل از سزارینم ی طبیعی دیدم که بنده خدا خانومه خیلی سختی کشید کل رحمش بخیه خورد .من فردای سزارینم راست وایسادم و راه رفتم اما اون بنده خدا با ویلچر بود و نمی تونست راه بره .
آیییییییییییی این زخم نوک سینه خیلی سخته دلم میخواد زودی خوب بشه
مرسی بابت راهنمایی ات عزیزم
حتما اگه جایی گیر کنم میام و مزاحمت میشم دوستم

نیکا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:53

مباااااااااااااااااااااااااااااااارکه باشه قدمش.چند وقتی نبودم از مهربانو جویای احوالت شدم.انشاله همیشه سلامت و شاد باشه در کنار مامان و بابای مهربونش.عکسش هنوز برام باز نشده طاقت نیاوردم صبر کنم ببینمش بعد تبریک بگم.راستش اصلا تا وارد نت شدم اومدم که به شما تبریک بگم

ممنون که به یادم بودی عزیزم
مرسی دوستم ، من از این به بعد واقعا به تجربیات شما نیاز دارم

گل نسا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:52

شیرین جون خوبی خانومی؟ بهتر شدی؟
نیکان عزیز و ناز نازی چطوره؟

مرسی خواهر جون ، الان دیگه خیلی بهترم
نیکان هم خوبه و تمام وقت مشغول شیر خوردن

سپینود چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 http://ushti.blogfa.com

چقدر ناز .......عزیزممممممممم.........خدا حفظش کنه . همهشون تو لحظات اول همین شکلن . فرشته‌های ناز و معصوم خدا .......

واقعا فرشته های معصوم و دوست داشتنی خدا .
ممنون دوستم

فنچ بانو سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:04 http://baghe-ma.blogsky.com

ای جااااااااااااااااااانم
خدا حفظش کنه این مرد کوچکو:*
شیرین ازت ممنونم که حتی با درد و توی وضعیت سخت ماها رو فراموش نکردی و برامون عکس گل پستو گذاشتی.

ممنونم دوستم ، ایشالله
خواهش میکنم عزیزم ، آخه می خواستم خاله هاش زودتر ببیننش

مهسا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:20

الهی نازی :))))
هزار ماشالله خیلی کیوته

ممنون عزیزم
به خودم رفته

گل نسا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:53

واااااااااااااااای
چه کوچولو و نازه
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عینه فرشته هاست
قدم نو رسیده مبارک :*
انشالله که از مردان بزرگ روزگار بشه

شیرین جون جون من
مرسی که اومدی و برامون این عکسای دوست داشتنی رو گذاشتی
خیلی گلی که به یادمون بودی

ایشالا که دل دردت هم خوب بشه و بیای و مفصل برامون تعریف کنی :)
میبوسمت مامان شیرین :*

کوچولو و وروجکه
مرسی گلی جونم ، ایشالله نی نی خودت دوستم
خواهش میکنم عزیزم ، به محض اینکه بهتر بشم میام و مفصل می نویسم

لیلی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:13 http://manamleili.blogfa.com

فسقلییییییی چه خوشگله. قدمش مبارک باشه شیرین عزیزم

چشمات خوشگله که نیکانو خوشمل می بینه عزیزم
ممنون عزیزم

رها یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

عسل دل خاله مجازیشه...بهش بگو دعا کنه گل دختر منم سالم به دنیا بیاد.بووووووووس به دوتاتون دوست جونم

مرسی خاله
حتما دخملی گلت به سلامتی به دنیا میاد

یلدا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:11 http://khaterestoon.blogsky.com/

مبارک باشه !!! خیلی نازه ... ایشالله زود خوب شی بیای مفصل بنویسی منتظریم

ممنون دوستم
در اولین فرصت زود میام و می نویسم

مهربانو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:06 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

ای جونم ای جونم ای جونم چه فسقلی و خوشمزست این وروجکتون:) میشه قورتش بدم ؟:)))
خدا واست نگه داره دوستم...تا همیشه...

من که این وروجکو 9 ماه قورت داده بودم
مچکرم عزیزم

بانوی تابستان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:17 http://melodio.blogfa.com/

وای شیرین جان چقدرررررررررررررررررررررررر گل پسرت نازه بزنم به تخته
قربونش برم من که مثل فرشته ها خوابیده
عزیز دلم براش اسپند دود کن فدات شم به قول مامانم می گه یه وقتهایی آدم از محبت حتی چشم می خوره
شیرین جان خیلی خیلی ازت ممنونم که عکس نیکان خوشگلت رو برای ما هم گذاشتی و ما رو تو شادی خودت شریک کردی عزیز دلم خدا پشت و پناه همیشگیش باشه ایشالله

مررررررررسسییییییی دوستم
این نی نی که توی عکس آروم خوابیده شب اول تولدش تا صبح نخوابید ، من شیر نداشتم و نیکان گرسنه ............
تصور کن چی میشه
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد