روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

دلبندانه

الان که می نویسم آروم کنارم خوابیدی ؛ البته آروم که چه عرض کنم مثل خودم توی خواب ناله می کنی و من همه ش چشمم بهت هست که حالت خوب باشه

به تازگی عروسک های بالای تختت رو می بینی و به آهنگش عکس العمل نشون میدی و میخندی البته اگه سیر باشی و بیدار باشی .

عزیز دلم چرا پروسه پی پی کردنت رو میذاری برای نیمه شب ، که من و بابایی دیگه دیشب تا مرز بیهوشی رفته بودیم .

وروجک خان ، با وجودی که سینه هام خیلی درد میکنن اما بازم سعی میکنم شیر خودمو بهت بدم تا قوی بشی اما تو هم خیلی زبر و زرنگی ، انتظار داری سینه مامان هم مثل شیشه شیر باشه و به راحتی شیر بخوری و هیچ تلاشی نکنی . این جند روزه کارم این بوده که وقت بذارم و علی رغم درد سینه م بهت شیر بدم تا کمتر شیر خشک بخوری .

قراره شنبه ببرمت مرکز بهداشت برای مراقبت های ماه اول

داری هی خودتو می کشی و این یعنی تا جند دقیقه دیگه بیدار میشی .

دوستت دارم عزیز دلم

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 http://lifesequence.blogfa.com

شیرین جون سال نوت مبارک باشه خانومی. الهی که همیشه دلت شاد و تنت سلامت باشه در کنار خانواده گلت.

سال نو تو هم مبارک دوستم . ایشالله سال خوب و روزهای شادی داشته باشی عزیزم

بانوی تابستان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 http://melodio.blogfa.com/

عزیزم از صمیم قلبم سالی سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت برای خودت و خانواده ات آرزومندم

من هم ی سال خوب و پر از شادی و سلامتی و ثروت رو برات آرزو میکنم دوستم

سپینود دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:40

وای عزیزم یاد دوران نوزادی دخترم افتادم .عزیزدلم...... بچه همینه دیگه هیچ کدوم از پروسه‌هاش وقت معینی ندارن که ...... قدر این روزهاتو بدون شیرین . روزهایی که همش بوی نوزاد میده .
عزیزم سینه‌هات خیلی اذیتت کردن . بمیرم .
روی ماه نیکان خاله رو ببوس .

واقعا هیچ کدوم از پروسه هاشون وقت معینی ندارن ؛ مخصوصا نیکان که همیشه هم گرسنه است و شیر میخواد ؛ به خاطر سینه هام هم خیلی اذیت شدم و تازه الان ی کم بهتر شدن
لطف داری عزیزم ؛ ممنون

مهربانو چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

آخی شیرین حتما نی نی خیلی نازه آره؟خیلی ملوسه و ظریفش و دوست داشتنیه:) دلم می خواد ببینمش از نزدیک:)
خداحفظش کنه

نمیدونم ؛ برای من که خیلی دوست داشتنیه
خب توی اولین تعطیلات بیاین پیشمون ، خوشحال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد