روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

سال نو مبارک  

امیدوارم همه دوستای خوبم این سال رو به خوبی و خوشی شروع کرده باشن و سالی پر از سلامت و سعادت و ثروت باشه براشون 

من امسال عید شلوغی داشتم ، اصلا فرصت خونه تکونی نداشتم و همه چیز همون جوری که بودن از سال 91 به سال 92 منتقل شدن .  

تموم لحظات من با نیکان پر شده حتی شب ها .  

صبح وقتی به چهره پر از آرامشش که خوابیده نگاه میکنم یادم میره شب قبل رو بیدار بودم و کلی اذیت شدم .  

خیلی حرفها برای گفتن دارم اما الان اصلا تمرکز ندارم ؛ فقط اومدم که سال جدید رو به همه دوستای عزیزم تبریک بگم  و روزهای قشنگی رو براتون آرزو کنم .  

و بگم که ببخشید که این مدت نتونستم بهتون سر بزنم اما همیشه به یادتون بودم و هستم .

نظرات 3 + ارسال نظر
سپینود شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 http://ushti.blogfa.com

عزیزم با یک بچه کوچولو هیشکی ار تو توقع نداره . نیکان گلم رو ببوس . سال نوت هم مبارکه . ایشالله یه سال پر از سلامتی و خوشی براتون باشه .

ممنون عزیزم
سال نوی تو هم مبارک و امیدوارم سال خوب و پر برکتی داشته باشه که پر از سلامتی باشه برات عزیزدلم

مهربانو چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

دوست خوبم ما هم به یادت هستیم و درک می کنیم که زندگی با یه موجود کوچولوی تازه توی خونه حتما خیلی دردسر داره به همین خاطر دلتنگی هامون رو تحمل می کنم تا روزی برسه که سرت خلوت شه و بیای برامون حرف بزنی:)
امیدوارم سال شما هم پر از ثروت و سلامتی باشه:)

زندگی با ی کوچولوی وروجک که همیشه گرسنه است و هی شیر میخواد و ساعتها باید ی جا بشینی و هی شیر بدی هم سخته و هم شیرین
سرم که خلوت بشه حتما با انرژی بیشتر برمیگردم
ممنون دوستم منم برات سال خوبی رو آرزو میکنم

رها سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:59 http://rangberang.persianblog.ir/

عیدت مبارک دوست گلم

عید تو هم مبارک دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد