روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

چشم هایش برق می زند و لب هایش می خندد

می گوید : " تا حالا تو عمرت کسی رو دیدی اینقدر از اخراج شدنش خوشحال باشه ؟!!! ؛ نه جون

من دیدی ؟ "

راست می گوید ندیده ام تا حالا

می گوید : " خسته شدم از این محیط کسل کننده ی اعصاب خورد کن اداره ؛ روحم رو فرسوده کرده ، می خوام ی کاری راه بندازم که دوستش داشته باشم و وقتم مال خودم باشه ؛ اصلا میشینم خونه نیکان رو بزرگ میکنم ."

وقتی از برنامه هایش حرف می زند باز هم چشمایش برق می زند . میدانم استرس دارد اما به روی خودش نمی آورد .

میدانم هر از گاهی پاورچین پاورچین سری به اینجا میزنی ؛

عزیز دلم من همیشه و در هر شرایطی کنارت هستم و می مانم

خدا تا الان تنهایمان نگذاشته ؛ از الان به بعد هم تنهایمان نمی گذارد

نگران نباش ؛ همه چیز درست می شود عزیزکم

نظرات 4 + ارسال نظر
آلیس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:32 http://khoshbaxtam.blogfa

الهی بمیرم. چه خنده غمگینی. چه تظاهر افتضاحی. خدا خودش دستونو بگیره انشالا

مهربانو یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

می خنده اما توی دلش غوغاست و پر از نگرانی آینده...
اما خیالش راحته که ی هفرشته مث تو کنارشه، اینه که آرومش می کنه و میذاره بخنده:)

آره می خنده ، اما چشماش گاهی غبار نگرانی تیره شون میکنه
میدونم که توانایی هاش خیلی بالاست و می تونه به برنامه هاش برسه منم همیشه کنارش می مونم و کمکش میکنم .

بانوی تابستان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:34 http://melodio.blogfa.com/

ای جانم!
چه دلنوشته ی قشنگی نوشته بودی برای همسرت عزیزم!

مرسی دوستم

لیلی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://www.manamleili.blogfa.com

شاید خیره اخراج شدنش. همسر منم که از شرکت اومد بیرون اولش سخت بود ولی یواش یواش یه راه هایی براش باز شد که الان به نسبت شرایط بهتره و وقتش آزاد تره. همسر تو هم باید بشینه ببینه چه کاری بهتره و یه تصمیم خوب بگیره. ایشالا خدا یه راه خوب پیش پاتون بذاره و نیکان و در بهترین شرایط مالی بزرگ کنین.

مطمئنم خیری در این کار هستش
خوشحالم که شرایط همسرت الان بهتر شده ؛ من احساس میکنم موندن توی این شرکت ها درسته که بالاخره سر ماه حقوقت رو داری اما روحت رو فرسوده میکنه بس که نظتم اداری بیخودی دارن و خلاقیت رو از آدم میگیرن
امیدوارم دریچه های تازه ای هم به روی ما باز بشه و بتونیم ی کار خوب بکنیم و از این شرایط بیرون بیایم
ممنونم دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد