روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

برای نیکان



کوچولوی دوست داشتنی تازگی یاد گرفتی غلت بزنی " درست نوشتم ؟!" و بچرخی

دست هاتو تازه پیدا کردی و تا فرصت پیدا میکنی میاریشون بالا و نگاهشون میکنی

خنده هات ارادی شده و به صورت من و بابایی لبخند میزنی و با این کارت همه وجودمون رو پر از

شادی میکنی

وروجک مامان ؛ دیگه طعم ها رو تشخیص میدی و شیرخشکت رو نمیخوردی چون خوشمزه و شیرین نبود و مجبور شدیم عوضش کنیم و این یکی رو دوست داری و میخوری

دوست نداری هی بغلت کنیم و وقتی روی زمین هستی راحت تری و بیشتر میخندی

عاشق لوستر توی هال هستی و همیشه بهش خیره میشی و میخندی

فسقلی ؛ مثل من و بابایی ددری هستی و هر وقت لباسای بیرونت رو تنت میکنیم آروم میشی و

میخندی

کنجکاوی ، به قدری کنجکاوی و فضولی که حتی موقع شیر خوردن هم دوست داری به اطرافت نگاه کنی ی قلپ شیر میخوری و ی نگاه به دور و برت میندازی دوباره بر میگردی و ی قلپ دیگه شیر میخوری . 

الان که دارم اینا رو می نویسم کنارم مثل فرشته ها خوابیدی و هر لحظه که نگاهت میکنم و

صورت ماهتو می بینم انرژی میگیرم و با همه وجودم احساس خوشبختی میکنم .

دوستت دارم فسقلی









نظرات 6 + ارسال نظر
فنچ بانو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:26 http://baghe-ma.blogsky.com

ای جااااااااااااااااانم
شیـــــــــــــرین قدر تک تک داشته ها و لحظه هاتو بدون...
الهی که خدا برای هم حفظتون کنه

مرسی عزیزم
چرا دوستم ؟
بازم ممنون ما سعی می کنیم از لحظه های با هم بودنمون لدت ببریم

بانوی تابستان چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://melodio.blogfa.com/

قربونش برم من که مثل ماه شب 14 می مونه و اینقدر شیرین و نازه
شیرینم براش زیاد زیاد اسپند دود کن!

بانو پس وقتی گریه میکنه و بی تابه ندیدیش
تازگیا هوشیاریش خیلی بیشتر شده و کنجکاوه زیاد بعضی وقتا دوست دارم بشینم از دستش گریه کنم اون موقع هایی که نمی تونم آرومش کنم احساس مادر خوب بودنم صفر میشه

مهربانو سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

وای چه نازپسر خوشمزه ای شده واسه خودش ادم دوس داره قورتش بده اما خوب نمیشه اگه میشد تا حالا خودت هزار بار قورتش میدادی:))
خداحفظش کنه نازنین پسر گلت رو شیرین عزیز دل من:-*:-)
پسرت الان که بزرگتر شده شبیه کیه?

با مزه شده ؛ کاراش هم بامزه س اما امان از اون لحظه ای که شروع کنه به گریه کردن دلم میخواد با سر برم تو دیوار
ممنون دوستم
الانم باز شبیه منه

آلیس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:35 http://khoshbaxtam.blogfa

خدا حفظ کنه نی نی نازتو برات. اسپند حتما دود کن

ممنون عزیزم لطف داری

لیلی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:26 http://www.manamleili.blogfa.com

وای خدا نگاش کن چه دماغ خوشگلیییییییییییییماشاااااااااااااالا ماشالا، چه مژه هایی.. خدا نگهش داره. ماهه. ایشالا سلااااااااااااامت باشه

دماغش کوتاه و رو به بالاست
مرسی عزیزم مژه هاش شبیه خواهرمه مژ] های من کوتاهه الما مال اونا بلند و فره

بانو دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:21

لپـــــــــــــــــای گنده اش دل منو برده!! فکر کنم صبح به صبح واسش فر مژه میزنی!نه؟؟!!!


لپاش اینقدر گنده نیست توی عکس اینجوری افتاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد