روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

دنیای رنگارنگ

چند ماه پیش وقتی صفحه مدیریت وبلاگم رو باز میکردم کلی حرف برای گفتن و نوشتن داشتم اما الان نمیدونم چه اتفاقی برای

دهنم افتاده ؛ بازم حرف دارم اما نمی تونم بنویسمشون

دچار خود سانسوری عجیبی شدم که باعث میشه یهو همه چیز از ذهنم بپره و چیزی برای نوشتن نداشته باشم . 

دختری رو دیدم که موهاشو صورتی کرده بود ؛ فوق العاده بود . خیلی زیبا بود

من داشتم به زیبایی رنگ موهاش نگاه میکردم که صدای خانوم بغل دستی لم توجهم رو جلب کرد که با غیظ میگفت : " اه

همین ها هستن که جوون های مردمو منحرف میکنن . "

من :

چرا منحرف ؟ با ی رنگ مو ؟ با آرایش ؟

چرا به خودت اجازه میدی راجع به دیگران نظر بدی و قضاوتشون کنی؟خوبه منم فقط از روی ظاهرت قضاوتت کنم بدون اینکه

بشناسمت ؟ خوبه منم بهت انگ بچسبونم و توهین کنم ؟

چرا ماها اینجوری شدیم ؟

اصلا چی شد که این مدلی شدیم ؟ چی شد که به اینجا رسیدیم ؟

ما مهد تمدن بودیم و هی دم از فرهنگ و تمدن باستانی مون میزنیم چرا باید اینجوری باشیم ؟

چرا باید فکر کنیم پسرا و مردامون با دیدن آرایش یا رنگ موی ی دختر دیگه و یا صلا با دیدن زیبایی ها منحرف بشن ؟ اگه اینجوری بود خدا دنیا رو سیاه و خاکستری می آفرید تا هیچ چیز قشنگی توی دنیا وجود نداشته باشه .

ی بنده خدایی رو می شناسم که میگن قدیما که تلویزیون رنگی تازه اومده بوده در برابر خریدنش مقاومت میکرده که چی ؛ تلویزیون رنگی باعث انحراف بچه هام میشه .

می بینین تو رو خدا ؛ مقام انسانی مون رو تا چه حد پایین میارن

خلیفه خدا روی زمین رو تا کجا می کشنش پایین 

من میگم خدا دنیا رو پر از رنگ آفرید و حسی به نام عشق رو توی وجود انسان قرار داد ؛ پس چرا نهی اش می کنیم و تلاش

می کنیم برای سرکوبش

من میگم بیاین دنیا رو رنگی ببینیم

به زیبایی ها لبخند بزنیم

و آغوشمون رو به روی هم باز کنیم و همدیگه رو بپذیریم بدون هیچ قید و شرط و قضاوتی

نظرات 3 + ارسال نظر
فنچ بانو سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:49 http://baghe-ma.blogsky.com

بدون هیچ حرفی 100 درصد باهات موافقم

مرسی عزیزدلم

آلیس سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:30

چقدر مردم راحت به خودشون اجازه میدن که به عقاید دیگران توهین کنند

خیلی راحت متاسفانه

لیلی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:25 http://www.manamleili.blogfa.com

درست اومدم؟ تق تق تق وبلاگ شیرین اینجاست؟
خیلی قشنگ بود

بله عزیزم درست اومدی و خوش اومدی
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد