روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

قدرت دنیای مجازی + تشکر

روزی که پست بابا قدرت دارو ندارد ! مهربانوی عزیز را خواندم ،دلم گرفت برای پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان که دوران بازنشستگی شان را باید با قرص و دارو و بیماری سپری کنند .

پارکینسون بیماری سختی است ، دادا هم پارکینسون دارد و چقدر طول کشید تا با داروهایش انس پیدا کند خدا میداند، کلا زن خجالتی است و لرزش دستش خیلی برایش سخت است و حتی گاهی مایه ی خجالتش 

طول کشید تا بدنش به داروها جواب بدهد و حالا که دیگر به آنها عادت کرده و جواب داده و سیر پیشرفت بیماری کند شده ،تحریم ها باعث کمبود دارو شدند و داروی دادا کیمیا و نایاب

خیلی گشتیم ،نبود . دیگر تقریبا ناامید از یافتنش بودیم که مهربانو پست باباقدرت دارو ندارد! را نوشت ،با خواندنش امیدوار شدم . حرف هایش قدرت دنیای مجازی را به یادم آورد آنجا که گفته بود : "  وبلاگ نویسی به آدم قدرت می دهد

اینکه توی شهر خودم نشسته باشم و از دوست های شهرهای دیگرم بخواهم کمکم کنند " 

بله حرکت خیلی قشنگی بود کلی لذت بردم و همان زمان از مهربانو خواستم اگر دارو را گیر آورد به من هم اطلاع بدهد.

دهرو امروز صبح به دستمان رسید.

مهربانوی عزیزم یک دنیا سپاسگذارم.

** پست نوشتن با گوشی چه سخت است .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:41 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

عزیز دلم، ایشالا خدا شفاشون بده و نیازی به دارو نداشته باشن...خیلی جالبه این دارو قسمت مادرشوهر تو بوده و اون پست و گشتن ها برای ایشون بوده کلا:) خیلی عجیبه:)
ایشالا صحیح و سالم باشین همتون:)

ممنون دوستم
ایشالله همه مریضا خوب بشن و نیازی به دارو نداشته باشن
آره جالبه که اون پستت و همه ی گشتن ها برای دادا بوده
بازم ممنون عزیزم

آلیس شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 http://khoshbaxtam.blogfa

جدا از اعماق وجودم دل من هم گرفت

واقعا سخته ی عمر کار کنی و زحمت بکشی و دوران بازنشستگیت رو هم با بیماری سپری کنی
سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد