روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

در حال گردگیری روح و روانم هستم

دارم سعی میکنم گرد و غبار روحم رو بگیرم اما چه سخته

وقتی کوچکتر بودم و سنم کمتر بود چه راحت تر می بخشیدم و روحم رو از زیر بار دلخوری ها راحت میکردم

اما انگار هر چی سنم بالاتر میره این کار سخت تر میشه

چرا؟

چرا من اینقدر زودرنج شدم ؟ چرا اینقدر همه چیز رو سخت میگیرم ؟

سخته ، اما من می تونم

می تونم از این بار راحت بشم و دوباره به سبکبالی قدیمم برگردم

باید سعی ام رو بکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
سپینود سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07

به به رسیدن بخیر خانوووووووووووووووووووووووووووم !

سلامت باشی خواااااااهرررر

فرزانه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

ببخش تا بخشیده بشی عزیزم این همیشه اگه یادمون باشه دیگه هیچ وقت دلامون سنگین از غبار نمیشه

منم دارم سعی ام رو میکنم که بتونم ببخشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد