روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

این روزا خوابالو هستم زیااااااااااد

حجم بالایی از کارای پایان نامه ام مونده

باید تا شهریور دفاع کنم

دلم میخواد دکترا بخونم

دلم میخواد ساعتهای بیکاریم بیشتر بودن و وقت بیشتری رو با نیکان بدمن استرس بازی کنم

دلم میخواد مدرسه زودتر تموم بشه

سال دیگه معاونت برنمیدارم البته سعی ام رو میکنم *** البته اگه مشکلات مالی تا حدودی کمتر بشن

دلم میخواد بخوابم


نظرات 2 + ارسال نظر
گل نسا چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:48

من تاجایی که یادم میاد برای این پست کامنت گذاشته بودم :(
اما شاید نرسیده یا نمیدونم، شاید هم اومدم پستت رو خوندم نشده کامنت بذارم.
به هرحال یه کامنت دیگه میذارم :)
شیرین جون،
میفهممت. این پایان نامه خیلی اذیت میکنه آدمو مخصوصا آخراش که هی میخوای جمع و جور کنی و تحویل بدی اما هی کش میاد :D
ایشالا که بزودی این قورباغه رو قورت میدی
ماشالا به پسرت الان دیگه باید کم کم 2 ساله شده باشه :*
واسه ما خیلی سریع گذاشته ولی واسه تو ...

راستی! با تاخیر! روزت مبارک شیرین بانو :*

هیچی نرسیده عزیزم
پایان نامه میکشه آدمو ، هر کاری میکنم جمع نمیشه استاد راهنمام هردفعه ی چیز بهش اضافه میکنه و ی کار جدید میخواد ازم
مرسی گل نسا جونم الان 15 ماهشه
برای منم خیلی سریع گذشت با وجود نیکان اصلا گذر زمانو حس نکردم
مرسی دوستم با تاخیر بیشتر روز خودتم مبارک عزیزم

مهربانو چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:18 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

عزیزم بازگشت غرور آفرینت مبارک باشه :)
بابا یکم استراحت کن واسه خودت باش واسه شوهر و بچه.. بعد دوباره درس بخون دخمل خوب:)
یکمم بخواب:)
ایشالا ایام به کامت باشه هر تصمیمی می گیری دوستم:)

مرسی دوست عزیزم
خواب کامل و راحت رویا شده برام مهربانو فکر کنم تا دو سالگی نیکان باید همچنان رویای خواب راحتو ببینم
دلم دکترا میخواد اما تا قبول شدنش فکر کنم حالا حالا ها طول بکشه
پایان نامه تموم بشه دفاع کنم می تونم ی نفس راحت بکشم و با خیال راحت وبگردی کنم
بازم مرسی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد