روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

از مهر تا الان نزدیک 9 کیلو کم کردم بدون ورزش و بدون رژیم

الان شبیه شیرین 2 سال پیشم کمی لاغرتر

نظرات 3 + ارسال نظر
فنچ بانو شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:05 http://baghe-ma.blogsky.com

سلام شیرین جانم. خوبی عزیزم؟ خیلی وقته ازت بی خبرم دوستم. منو ببخش؟ خوبی؟ این پست آخرت نگرانم کرد. امیدوارم چیزی نشده باشه وبه خیر گذشته باشه

سلام دوستم ، خوبی ؟ تو هم خیلی وقته نیستی همیشه بهت سر میزدم و میدیدم نیستی برات آرزوی سلامتی و موفقیت می کردم
چیزی نیست خوبم دوستم ممنون که به یادم بودی

مهربانو یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 http://WWW.mehrbaanoot.blogsky.com

شیرییییین چه خوب.. مبارک باشه..حتما خیلی حس خوبی داری :) فکر کنم منم باید بچه بیارم که به وزن دلخواهم برسم :)))
شیرین خیلی خوشحالم که برگشتی به وبلاگت دوباره :)

آره لاغر شدن و پوشیدن لباسای قدیمی خیلی حس خوبی داره اما اینم بگم که این شکم تا آخر دنیا با ماست
ی بچه بیاری بس که باید دنبالش بدوی مطمئن باش از الانت هم لاغرتر میشی دوستم

زن گمانگیر جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:42

سلام شیرین. خیلی وقت بود برات کامنت نذاشته بودم. خوشحالم که با پسر گلت و پدرش شادی.
درد این روزهای من هم همینه. بی دوست بودن

سلام کمانگیر عزیز کجایی تو دوستم خیلی وقت بود خبری ازت نبود
ممنون عزیزم
داشتن ی دوست خوب نعمت خیلی بزرگیه خیلی بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد