روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

مدل جدید من ....!

چرا من این مدلی شدم .....

تحمل صدای گریه هیچ بچه ای رو ندارم

وقتی صدای گریه ی بچه رو می شنوم قلبم می گیره .... حالم بد میشه

دلم میخواد برم بغلش کنم تا آروم بشه

امروز ی کم دیگه مونده بود بچه رو از مادرش بگیرم ... خیلی جلوی خودمو گرفتم

اینجوری خوب نیست....... اصلا خوب نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
گل نسا شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:01

آخی عزیزم چقدر مادرانه

آره دیگه وقتی مادر میشی دلت هم به نهایت نازک میشه

فنچ بانو پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:30 http://baghe-ma.blogsky.com

سلااااام شیرین جانم
من شرمنده روی ماهتم که این همه مدت غیب بودم و نگرانت کردم امیدوارم منو ببخشی

سلااام عزیزم
خواهش میکنم نگرانت شده بودم خدا رو شکر که خوبی و همه چیز هم بر وفق مراد
تو دوست خوب منی عزیزم

منم لیلی سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:13

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد