روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر


بالاخره به فصل پنجم پایان نامه رسیدم ... از صبح نشستم و دارم با فرضیه ها و عددا و رگرسیون و همبستگی کلنجار میرم

کاش زودتر تموم بشه، دفاع کنم بره پی کارش ... کلی برنامه دارم برای بعد از دفاع

می خوام زبان بخونم

می خوام ی برنامه ریزی طولانی مدت بکنم برای دکترا

می خوام بیشتر با نیکان باشم

می خوام بیشتر زن خونه باشم

می خوام بدون استرس زیرپوستی پایان نامه و دکتر ع و بداخلاقی هاش ی بعدازظهر رو زیر آفتاب پهن شده توی هال چرت بزنم

می خوام ..... می خوام

کلی چیز دیگه می خوام که الان مجالش نیست ... برم

راستی دست نیکان بهتره، دیگه پانسمانش نکردیم ، باز باشه زودتر خوب میشه

نظرات 1 + ارسال نظر
پژمان شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

ان شالله که زودتر پایان نامه تموم بشه و شما هم به کارهایی که دوست دارید برسید. این روزها اکثر کسایی که تو نت باهاشون آشنا شدم دارن پایان نامه می نویسن . بعد 3 سال از دفاعم هنوز وقتی اسم پایان نامه میاد استرس میگیرم

اتفاقا منم این روزا به هر وبلاگی سر میزنم نویسنده اش مشغول پایان نامه است، جالبه
استرسش خیلی بالاست مخصوصا برای من که با وجود نیکان خیلی کند پیش میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد