روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر

دلم هوای آفتاب کرده ...

بخشی از وجودم طوفانی است .... بخشی دیگر آرام

بخشی غوغا به پاست و بخشی دیگر بی دغدغه است و باز هم آرام

بخشی دلش می خواهد های های گریه کند .... بخشی خنده اش گرفته و هی می گوید شیرین ؟؟؟!!!! .... چرا؟!!! ....

آرامم و از این همه آرامش می ترسم .... می ترسم آرامش پیش از طوفان باشد .

به آرامی نیکان را در آغوش گرفتم و بوسیدمش و نوازشش کردم تا خوابید

هوای دلم و خانه ام ابری است و من آرامم .... و این یعنی تغییر کرده ام، خوب یا بدش را نمی دانم فقط می دانم شیرین سابث نیستم .....

همسرم دلخور یود .... بابت دلخوریش حق می دهم .... اشتباه و بی توجهی از من بود

اما بابت حجم دلخوریش حق نمی دهم .... بزرگ بود .... خارج از توانم بود

من ضعیف تر از اینها هستم .... هی مخاطب خاص اگه میخونی بدون .... من در عین قوی بودن ضعیف تر و شکننده تر از این حرفا هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

هر چقدر هم دلخوری ها بزرگ باشه مطمئنم قلب شما و طاقتتون بزرگتره. نگران نباش خیلی زود موضوع اثر خودشو از دست میده و دوباره روز از نو و روزی از نو

شما درست میگین، هر چقدر هم که دلخوری ها بزرگ باشن حوصله و طاقت ما بزرگتره و با چند روز سکوت و همدیگه رو به حال خودمون گذاشتن اثرشو از دست میده
ممنون

mehrab kamali یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:17 http://www.mehrabkamali.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید

موفق باشید

سلام
خوش اومدین

شیدا(فَرمِہ) یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 21:51 http://shadeofparadise.blogfa.com

یا ذالجلال و الاکرام

....س
...........ل
................ا
.....................م

مهر شید"یک شنبه"برای شما.....

آرام.زیبا و خوب به پایان برسد..

گلم از خود رهیدن را بیاموز

به سر منزل رسیدن را بیاموز

مجالِ تنگ و راهی دور در پیش

به پــــــــاهایت دویـــــدن را بیاموز

زمین بی عشق خاکی سرد و مُردست

به قـــــلب خـــــود تپیدن را بیاموز

جهان جولانگهی همواره زیباست

به چشمت خوب دیدن را بیـــــــــاموز

"مجتبی کاشانی"

"سایہ بهشت"

[گل][لبخند][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد