روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر


یک هفته مونده به دفاع مجبور شدم استاد راهنمام رو عوض کنم .... چون کدهاش پر شده بود.

هفته و روزهای شلوغ و پر ترافیکی رو پیش روم دارم ... خیلی شلوغ

چشمام میسوزه وقتی به صفحه مانیتور نگاه میکنم و کارهای انجام نشده ی زیادی دارم .... وقت و زمان کم، خیلی کم ... اما من آدم دقیقه نودی هستم .... تجربه ثابت کرده وقتی کارام زیاد بوده و وقتم کم .... کارهام همگی به نحو عالی انجام شدن و سزبلند از اون موقعیت بیرون اومدم.

الانم امیدوارم مثل همیشه همه چیز عالی پیش بره

نظرات 2 + ارسال نظر
گل نسا سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:59

دوستم شیرین جون
موفق باشی عزیزم :*
انرژی مثبت از این سر دنیا به دوست جونم

خواااهررری ، گل نسا جونم خوبی؟
ممنونم عزیزم .... دارم انرژی هاتو میگیرم دست گلت درد نکنه عزیزم

پژمان دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

ان شالله که موفق میشید ولی دقیقه نودی بودن هم زیاد خوب نیست. به استرسش نمی ارزه.

ممنون،
اصلا خوب نیست استرسش کشنده است اما خب دیگه دقیقه نودی بودن جزئی از وجودم شده و کاریش نمی تونم بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد