روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر


خاله همسر رفت .... و من هنوز اینجام ، دور از خونواده

دلم برای وروجکم ی ذره شده .... امروز نوبت ارائه مقاله ام هست و من پر از استرسم .... پر از دلتنگی و پر از غم.

اصلا حس خوبی ندارم و بی صبرانه منتظرم که تموم بشه و برگردم خونه پیش همسرم و نیکان

دلم براشون ی ذره شده

لطفا انرژی مثبت بفرستین برام که امروز شدیدا به انرژی هاتون احتیاج دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
پژمان شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

امیدوارم موفق شده باشین که مقاله تون رو خوب ارائه بدین. دیروز نت مشکل داشت نتونستم کامنت بزارم ولی براتون دعا کردم و انرژی مثبت فرستادم. دستتون رسید؟

ارائه مقاله عالی بود، ممنون از کامنتتون و انرژیتون
انرژی هاتون رسید ... بدون استرس و لرزش صدا مقاله رو ارائه دادم، بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد