روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر


اول . از همه دوستایی که امروز برام انرژی + فرستادن خیلی خیلی ممنونم ..... امرور من پر از انرژی های + بودم و همه چیز خوب پیش رفت.

دوم . جلسه دفاع پایان نامه عالی بود .... داورا هیج ایرادی تونستن بگیرن و تازه کلی هم آفرین و باریکلا گفتن بهم و من نمره کامل گرفتم.

سوم. از همین تریبون مراتب تشکر و سپاس و قدردانی خودم رو از مهربان همسر اعلام میکنم. ممنون که همراهم بودی و هوامو داشتی و کلی با اون چشمای مهربونت و لبخندای مملو از رضایتت بهم انرژی دادی.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربانوت شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07

عزیزم شیرین خیلی خیلی بهت تبریک می گم عزیز دلم :) برات آروزهای خوب و خوش دارم دوست خوبم :) خوشی هاتون بی شمار گل دختر :)

مهربانو جونم :) ممنون دوست خویم
خوشی های شما هم بیشمار دوستم

پژمان یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

یادم نمیاد براتون نظر گذاشتم یا نه ولی به هر حالا بهتون تبریک میگم و براتون بهترین ها رو از خداوند می خوام

نظر گذاشتین و تقصیر از من بود که دیر تائید کردم ... بازم متشکرم

پژمان چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

شیرین خانم تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید

ممنون و متشکرم از لطفتون

یلدا سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:44 http://khaterestoon.blogsky.com/

خیلی مبارک باشه دوستم ... ایشالله که روز به روز موفق تر باشی

ممنون عزیزم .... ایشالله .... امیدوارم موفقیت های شما هم روزافزون باشه دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد