روزانه های ما سه نفر
روزانه های ما سه نفر

روزانه های ما سه نفر


امروز وقتی رفتم نیکانو از مهد بیارم دیدم نشسته روی مبل و گریه میکنه جالب بود که بچه هایی که کنارش بودن همگی ساکت بودن و فقط نیکان بود که گریه میکرد... مربیش میگفت همین که مامانا اومدن دنبال بچه هاشون شروع کرده به گریه کردن.... اومدیم خونه اصلا ساکت نمیشد یک ساعت و نیم مداوم گریه کرد بدون دلیل مشخصی که من بتونم بفهمم... کلافه شدم و داد زدم ... و الان حالم بده.... قیافه خودمو اون لحظه تصور میکنم شبیه دراکولا میشم به نظرم ... میدونم که من هم آدمم و خسته میشم کلافه میشم و گاهی داد میزنم و غرغر میکنم و همه اینها طبیعیه اما بازم حالم بده... دلم میخواست بیشتر صبور باشم.... نیکانم مامانو ببخش

* امروز مادر و دختری برای ثبت نام اومده بودن مدرسه دخترک تجدیداشو مهرماه قبول شده بود و طبق برگه هدایت تحصیلی باید می رفت هنرستان کارودانش اما مادرش اصرار داشت که تجربی ثبت نامش کنه ... به دخترک گفتم هنرستان خوبه ی رشته مرتبط با علاقه ات بخون اینجوری موفق تری ... گریه اش گرفته بود با بغض میگفت مامانم میگه باید دبیرستان بخونم ... دانش آموزی که شیمی 3 گرفته بود رشته تجربی ثبت نام کرد ... گاهی ما بزرگترا به خواسته های دل خودمون ظلم های بزرگ و جبران نشدنی در حق بچه هامون میکنیم ....



نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

سلام
عیدتون مبارک ان شالله همیشه شما و خانواده محترمتون سلامت و شاد باشید

عید شما هم مبارک باشه، با آرزوی سعادت و سربلندی
ممنون از آرزوی خوبتون

پژمان چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com

نیکان رو یه بوسه که مهمونش کنی همه چیز حله
من خودم این اشتباه رو کردم و همیشه بابات اون غصه می خورم. من عاشق کشاورزی بودم ولی به خاطر یه اسم رفتم یه رشته دیگه. خوبه که مامان نیکان اینو میدونه و هنوز وقت زیاده که یادش بده چطور تصمیم بگیره

کلی بوسیدمش و ی عالمه ازش عذرخواهی کردم ... حالا دیگه همه چیز حله
منم این اشتباهو کردم 4 سال در حالی که هیچ استعدادی توی زیست نداشتم تجربی خوندم و تازه بعد از اینکه کنکور قبول نشدم رفتم انسانی خوندم و ....
تلاشمو میکنم به علایق نیکان احترام بذارم و یادش بدم درست تصمیم بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد